• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

theosen klart d kan starta en tråd, så kan vi komam o kika in. o så kan ni ställa frågot till oss här.
    eller oss & oss? hmm dem andra här inne. ( ja e la me ny typ ahha)

• Cheri
    claudia79 skrev 2007-02-17 23:23:57 följande:
    Cheri skrev 2007-02-17 22:49:10 följande: hihi tänker inte berätta vad mer jag ska få Säg inte en biljett till Scrapeventet för då döööör jag theosen skrev 2007-02-17 22:50:03 följande: Skulle nån härinne ta illa upp om jag startade en tråd för oss icke jätte erfarna scrappare? Är så svårt att hänga med tempot i denna tråd.... Näää inte jag iaf Men jag skulle nog ha svårt att hålla mig från att inte kika in i den då och då
    HAde jag fått för min elaka sambo såå...
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-02-17 23:36:11 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-17 23:23:57 följande: Cheri skrev 2007-02-17 22:49:10 följande: hihi tänker inte berätta vad mer jag ska få Säg inte en biljett till Scrapeventet för då döööör jag theosen skrev 2007-02-17 22:50:03 följande: Skulle nån härinne ta illa upp om jag startade en tråd för oss icke jätte erfarna scrappare? Är så svårt att hänga med tempot i denna tråd.... Näää inte jag iaf Men jag skulle nog ha svårt att hålla mig från att inte kika in i den då och då HAde jag fått för min elaka sambo såå...
    ge mig hans nummer ska jag prata honom tillrätta Fattar han inte att han får en bättre sambo, om du får åka iväg på eventet??Oskyldig
  • Marajjah

Tjej 83
    Jag har bilder på mappvagnen i mitt galleri

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • theosen

Tjej 83
    Jag har bilder på mappvagnen i mitt galleri

Var har du fått tag i din mappvagn? Skulle gärna vilja ha något liknande...

• Marajjah
    theosen skrev 2007-02-18 00:04:09 följande:
    Tjej 83Jag har bilder på mappvagnen i mitt galleriVar har du fått tag i din mappvagn? Skulle gärna vilja ha något liknande...
    Ikea. Om det nu var mig du frågade?
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • jenn79
    cheri: Muttrar att livet är orättvist... *ang QK* Unsdrar om jag ska kräva en sån när maken åker till sardinen i 5 dagar....

Meli: sööt pojke du har... Min Emmavill ha ALLA mina scrapsaker

Har äntligen tagit tag i att ta kort på Lo´sarna, nu ska de bara beskäras och läggas in
  • Cheri

Hur funkar dom där qukarna egentligen? Kan jag köpa vilka dies till som helst?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket