• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79
    Claudia79: Alla 4:a var verkligen jätte snygga och så rena och enkla. Kanon...!
  • malin ulrika

Claudia 79,
    jasså VAR debroderade!! Trodde bara du lyckat "fejka" det så att säga! Himla fint!
    Men alltså, förutom det lite tomma där så tyckte jag den var jättefin, (bara så du inte missförstår...)

• theosen

Äntligen... puhhh
    Nu finns det lite nya LO:s

Måste ju gå och lägga mig, upptäckte just att det är söndag!
    ( bara en och en halv timme efter tolvslaget )

• claudia79
    Cheri skrev 2007-02-18 00:56:39 följande:
    theosen skrev 2007-02-18 00:38:00 följande: Jag e kvar... försöker få in lite nya LO:s, men det tar lite tid. Är så kass på dettaÄss då! Det är bara det att det TAR tid claudia79 skrev 2007-02-18 00:40:29 följande: Cheri skrev 2007-02-18 00:19:14 följande: vad tror ni om såna här för pappersförvaring?? www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc... Haha undrar vad maken säger imorgon bitti när han ser att skoställen återfinns på min kontorshylla2 nya Lo:s i galleriet som vill få ris/ros HAHA På allvar???Oooooh vad fina nya!!! theosen skrev 2007-02-18 00:48:31 följande: Scannar ni in era bilder? Isåna fall, hur får ni ihop skarvarna snyggt? Tycker det är lättare att fota i dagsljus!
    JA! På allvar Vi har två stycken nere i hallen......några timmar till haha
    Johanna 79 skrev 2007-02-18 00:56:41 följande:
    Claudia79: Alla 4:a var verkligen jätte snygga och så rena och enkla. Kanon...!
    Tack så mycket
    malin ulrika skrev 2007-02-18 00:58:40 följande:
    Claudia 79,jasså VAR debroderade!! Trodde bara du lyckat "fejka" det så att säga! Himla fint!Men alltså, förutom det lite tomma där så tyckte jag den var jättefin, (bara så du inte missförstår...)
     O nej!  Det är lugnt
  • malin ulrika

Theosen,
    oj vad mycket fint du lagt upp!

• Cia o krabaten

Skohylla som pappesförvarnig funkar utmärkt
    Men jag föredrar mappvagn som jag kan stänga in i skåpet nr klåfingriga Lisa är här uppe...

• Örnen76
    Cia o krabaten skrev 2007-02-18 08:10:51 följande:
    Skohylla som pappesförvarnig funkar utmärkt Men jag föredrar mappvagn som jag kan stänga in i skåpet nr klåfingriga Lisa är här uppe...
    Skohylla fungerar bra om förvaringen är i en garderob, annars kan papprena blekna.
    Jag gillar skarpt min mappvagn
  • Venezuela

God morgon!
    Är ute och söker inspiration till en bröllopslayout. Vet ni med er att ni har det får ni gärna 'hojta'. Igår gjorde jag klar en annan bröllops LO som min faster ska få i present, men då liftade jag mig själv rätt friskt, läs: rakt avSkrattande

Liftat mig själv - present till faster.jpg

• Bark

Jag har två bröllops Lo i galleriet!!

Mamma till Jasmine & Timmie
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket