• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Jen. Aj då!
    Shoppingvarning för min del...
    OM man kan använda mindre pappersbitar vill säga

Emmixen Fiiin: Vad är det för rosa swirls?

• annika5064
    Cia o krabaten skrev 2007-02-20 20:58:57 följande:
    Håller med C. Jättefin på bloggen.Du sköter dig utmärkt som inspirationsdesigner GAAAAAAAAAAHHHHHHHHH vad jag saknar PS!!!Har nästan glömt bort hur det är att inte beskära sina bilder digitalt!Hur ska jag kunna skriva ut en massa till helgen?Kommer ju slösa fotopapper i mängder!
    Ja, cama, håller oxå med!
  • Jen 82
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:55:21 följande:
    Jag tror sambon blir glad om du kommer hem och INTE har rymt med Robo...
    Hi hi jag kanske får hota med det Får jag ingen rymmer jag med en
  • Camasunary

Tack!!

Jag har blivit så otroligt blödig sen jag fick barn... sitter och letar en fin text till en LO och gråter små tårar för att Shirley Clamp skriver så fina texter Gråter Glad

Cia: Jag tror swirlsen sitter fast på pappret!!

• Cia o krabaten

Cama: visst är det konstigt vad hormoner gör med kroppen
    Och: Aha, är de i papperet?! Var snyggt iaf

• Camasunary

Cia: Fast jag vet inte om jag kan skylla på hormonerna längre... fick ju barn för 1 1/2 år sen, men hormonerna svallar ifs ändå

• Emmixen
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-20 21:41:36 följande:
    Emmixen skrev 2007-02-20 21:39:05 följande: ÄÄÄÄntligen har jag fått in min LO i galleriet!Risa och rosa jättegärna! Säg också gärna vad jag skulle kunna ändra på tills nästa gång, annars blir jag ju inte duktigare... www.emmixen.sesuperfin
    Jen 82 skrev 2007-02-20 21:42:44 följande:
    Kikade på Syfestivalens hemsida och dom ska tydligen ha demo av Craft Robo på lör & sön!! Ska bli kul o se en irl!!! Emmixen: Jättefin!!
    claudia79 skrev 2007-02-20 21:52:27 följande:
    Fnyz:  I forumet under tävlingar.....mappen heter Scraplifttävling klar 11/3. Men jag tror du måste vara reggad för att se??? Vi hade mindre trevliga "gäster" i forumet nämligen....Emmixen : Den var supersöt! Och lilla tjejen på bilden också!!
    Tack allihopa!
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:52:40 följande:
    Då blir det mässa i slutet av mars för min del!! I GBG!! Jättefin Emmixen! Snyggt foamstämplat, vilken sort blev det?? Jag har "knyckt" doodlarna på det där pappret till en LO jag jobbar på nu
    Tack! Vet faktiskt inte vad alfabetet heter, men det var det enda dom hade på scrapaddicted. *går in och kikar* Time Capsule hette det. :)
    Cia o krabaten skrev 2007-02-20 22:06:19 följande:
    Jen. Aj då!Shoppingvarning för min del...OM man kan använda mindre pappersbitar vill säga Emmixen Fiiin: Vad är det för rosa swirls?
    Tack! Dom sitter fast på pappret. :)
  • Johanna 79

Ser att ni pratat mässor lite. Måste bara kolla med er andra har ni kollat på www.kortmakaren.se Jag får inte den sidan att funka. Ville uppdatera mig lite ang mässan!

Men allt blir bara fel när jag varit där. Funderar på om det är mitt bredband eller deras sida som är lustig!

• Marajjah

har inte längre bredband, ska få, om ett tag. Blivit nåt fel i övergången mellan två abbonemang. modem så länge. Läst igenom allt sen i söndags nu... tog tid kan jag looova.

kollektivt wow till alla nya fina lo:s å alla publiceringar

Fråga ang. clearstamps. Man skulle sätta dem på akrylkloss? Var hittar jag det å hur sätter jag fast dem på en sån?

Claudia
    Var det på scrapperiet du hittat CK top10?

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket