• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Håller med C. Jättefin på bloggen.
    Du sköter dig utmärkt som inspirationsdesigner

GAAAAAAAAAAHHHHHHHHH vad jag saknar PS!!!
    Har nästan glömt bort hur det är att inte beskära sina bilder digitalt!
    Hur ska jag kunna skriva ut en massa till helgen?
    Kommer ju slösa fotopapper i mängder!

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-20 20:51:26 följande:
    Claudia: Tack förresten!! Var ju tvungen att ta en U2 låt när Bono var på tapeten här i tråden Har sytt så jag skinnflår på pekfingertoppen hrm...
    Ja jag tyckte jag kände igen texten!I like them!

Nä fyy jag vet då inte vad som hände, men helt plötsligt hade min mobil skickat iväg ett mess till tre scrapvänner att vi kunde sambeställa ikväll från Scrapperiet!!!FörvånadOskyldig jahaja då är det ju inte mycket att göra åt....Jag måste alltså få de nya från Sassafraslass!! *tralala-la*

Cia: Jag ignorerar alla inlägg som har med kommande underdundertrevliga scrapträffar i stockholms-området att göra Iaf om jag själv inte kan närvaraGråterGråter Men hoppas på fler ggr!
  • Cia o krabaten

Men varför ska du dra iväg till Gbg när vi har Symässan i Sthlm samma helg???

Har förresten kollat nu. 1h40min och 180:- skulle det kosta mig att åka tåg till dig

• claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-20 21:08:52 följande:
    Men varför ska du dra iväg till Gbg när vi har Symässan i Sthlm samma helg???Har förresten kollat nu. 1h40min och 180:- skulle det kosta mig att åka tåg till dig
    Jamen då så!! Kirrat och klart! Nästa träff blir iiiiii...Nyköping!

Nä vi ska hälsa på släkt...men det har inte sagts mycket alls i tråden om GBG-mässan, så jag börjar nästan tro jag drömt Cama, ska du dit??

Nä nu har jag dragit över min scraptid med datatid 40 minuter! Kommer tebax sen
  • Cia o krabaten

*Muttrar att jag fortfarande inte kan scrappa utan bilder och kan inte skriva ut utan PS*

Maken ligger och SOVER på soffa istället för att installera PS åt mig!!!
    Fattar han inte vad dyrbar scraptiden är?!?!
    Måste nog gå och packa lite till träffen istället

• Camasunary

Har glömt hur det var med mässorna... Vilken var "stora"?? När?? Nån som har koll??

• Örnen76
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:17:25 följande:
    Har glömt hur det var med mässorna... Vilken var "stora"?? När?? Nån som har koll??
    3-4/3 är det Svenska stämpel- och Scrapmässan
    31/3-1/4 är det Nordiska stmpel- och scrapmässan
    Båda i GBG
  • Jen 82

Någon som vet när nästa cybercrop på scrappiz är? Har sett att dom stängt det forumet.

Vilka ska på syfestivalen? Vilken dag?

• Cia o krabaten

Jag ska förmodligen söndagen, runt lunch gissar jag

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket