• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76
    Emmixen skrev 2007-02-20 21:39:05 följande:
    ÄÄÄÄntligen har jag fått in min LO i galleriet!Risa och rosa jättegärna! Säg också gärna vad jag skulle kunna ändra på tills nästa gång, annars blir jag ju inte duktigare... www.emmixen.se
    superfin
  • Jen 82

Kikade på Syfestivalens hemsida och dom ska tydligen ha demo av Craft Robo på lör & sön!! Ska bli kul o se en irl!!!

Emmixen: Jättefin!!

• Camasunary
    Jen 82 skrev 2007-02-20 21:42:44 följande:
    Kikade på Syfestivalens hemsida och dom ska tydligen ha demo av Craft Robo på lör & sön!! Ska bli kul o se en irl!!!
    Aj, aj!! Gå INTE dit.. kan bli dyrt!!
  • Örnen76
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:47:48 följande:
    Tack snälla Örn!!
    vassego
  • claudia79

Fnyz:  I forumet under tävlingar.....mappen heter Scraplifttävling klar 11/3. Men jag tror du måste vara reggad för att se??? Vi hade mindre trevliga "gäster" i forumet nämligen....

Emmixen : Den var supersöt! Och lilla tjejen på bilden också!!

• Camasunary

Då blir det mässa i slutet av mars för min del!! I GBG!!

Jättefin Emmixen! Snyggt foamstämplat, vilken sort blev det?? Jag har "knyckt" doodlarna på det där pappret till en LO jag jobbar på nu

• Jen 82
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:49:48 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-20 21:42:44 följande: Kikade på Syfestivalens hemsida och dom ska tydligen ha demo av Craft Robo på lör & sön!! Ska bli kul o se en irl!!! Aj, aj!! Gå INTE dit.. kan bli dyrt!!
    Det kan man ju hoppas på Men jag tror inte sambon skulle bli så glad om jag kom hem med en sån och 4000:- färre kronor
  • Camasunary

Jag tror sambon blir glad om du kommer hem och INTE har rymt med Robo...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket