• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MamaKajsa
    annika o fnyz: tack, hade aldrig hört begreppet upper o lower förrut. Misstänkte att det var stora o små men kände mig inte säker
  • Mystjejen

kanske snart: var på ikea i jönköping igår och där fanns både mappar och vagn. Var lite inne på vagnen men köpte en låda istället, mapparna passar jättebra i den och så har man ju lock på så man slipper damm... Kan fota imorgon om du vill... Fick det tipset inne på scrapbutiken...
    Superbra ...

• Mystjejen

Jaha...dottern kallar...
    Får återkomma senare...

• MiaB72

Nej, nu får mina barn snart bli friska så jag kan få scrappat lite!! Får ju världens abstinens! Har surfat runt på alla sidor och dragit ut alla skissutmaningar jag kan hitta får väl se om jag får gjort nåt alls av det!! Hoppas kan man ju

Fick iaf gjort en LO på min vin- och scrapkväll i fredags, fick lagt ut den idag:

Glasögon - min LO från scrapkvällen

• Asrta1
    Mystjejen skrev 2007-02-20 18:27:01 följande:
    kanske snart: var på ikea i jönköping igår och där fanns både mappar och vagn. Var lite inne på vagnen men köpte en låda istället, mapparna passar jättebra i den och så har man ju lock på så man slipper damm... Kan fota imorgon om du vill... Fick det tipset inne på scrapbutiken...Superbra ...
    Jag vill också se *nyfiken* Låter som en kanon lösning!
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Fnyz
    MiaB72 skrev 2007-02-20 19:29:07 följande:
    Nej, nu får mina barn snart bli friska så jag kan få scrappat lite!! Får ju världens abstinens! Har surfat runt på alla sidor och dragit ut alla skissutmaningar jag kan hitta får väl se om jag får gjort nåt alls av det!! Hoppas kan man ju Fick iaf gjort en LO på min vin- och scrapkväll i fredags, fick lagt ut den idag:
    å vilken fin! mysigt med de runda fotona.
  • Skumpis
    MiaB72 skrev 2007-02-20 19:29:07 följande:
    Nej, nu får mina barn snart bli friska så jag kan få scrappat lite!! Får ju världens abstinens! Har surfat runt på alla sidor och dragit ut alla skissutmaningar jag kan hitta får väl se om jag får gjort nåt alls av det!! Hoppas kan man ju Fick iaf gjort en LO på min vin- och scrapkväll i fredags, fick lagt ut den idag:
    Vad snett du rivit pappren  För mycket vin kanske?
    Skoja bara! Jättefin var den! En fin LO om en viktig händelse i ens liv!

Idag ska jag göra färdigt mitt register till min scrappärm. Jag är inte snabb direkt Men fint blir det
  • MiaB72
    Skumpis skrev 2007-02-20 19:38:53 följande:
    Vad snett du rivit pappren  För mycket vin kanske? Skoja bara! Jättefin var den! En fin LO om en viktig händelse i ens liv!Idag ska jag göra färdigt mitt register till min scrappärm. Jag är inte snabb direkt Men fint blir det
    Japp man vågar riva bra när man är lite salongsberusad
  • Mystjejen

Mia: Jättefin!

Skumpis: Ska bli kul att få se din scrap bok... För det får vi väl...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket