• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Varför varfööööör gick ja in på Scrapperiets nätbutik och såg de urläckra nya papprena från Sassafraslass??Skrikandes Jag som redan shoppat för 700:- förra veckan!!Barnen kanske vill ha mat också nåja kvällen är lång,,,,jag kanske hinner hitta på nåt argument till varför jag kan köpa dem med GOTT samvete

På papp&scrap är det nu liftningsdax igen!Med finfint pris! Denna ggn är det en LO av lilla mig som skall liftas! Bring it on, tjejer!
  • Camasunary

Claudia: Jag försöker i det längsta att undvika allt vad butiker heter just nu... precis som du skrev häromdan så blir ju köpfingret alldeles galet och klickar i hej vilt Förvånad Tänkte försöka lugna mig tills jag kommer på nån mässa Får man nyfiket fråga var du handlade för de sköna slantarna förra veckan  

Kul att bli liftad!! 

• Cia o krabaten

Claudia: Jag har shoppingförbud
    Först träffen på lördag där det kommer finnas lite, sedan symässan helgen efter och sen sista mars träffen/butiksöppningen i Huddinge
    Men är bra sugen på chipboard Swirls och paisleys...

• Örnen76

claudia - skoj! Ska in och kika på papp&scrap

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-20 20:39:59 följande:
    Claudia: Jag försöker i det längsta att undvika allt vad butiker heter just nu... precis som du skrev häromdan så blir ju köpfingret alldeles galet och klickar i hej vilt  Tänkte försöka lugna mig tills jag kommer på nån mässa Får man nyfiket fråga var du handlade för de sköna slantarna förra veckan  Kul att bli liftad!! 
    Cia o krabaten skrev 2007-02-20 20:40:32 följande:
    Claudia: Jag har shoppingförbud Först träffen på lördag där det kommer finnas lite, sedan symässan helgen efter och sen sista mars träffen/butiksöppningen i Huddinge Men är bra sugen på chipboard Swirls och paisleys...
    Ja nu ska vi se .....mina sköna slantar gick förvisso inte till spillo! Men de rullade dock

*Rouge de Garance papper
    *BG- papper....nästan hela Scarletts letter skulle jag tro..vissa av dem 2 exOskyldig
    * Mina underbara superduperfina clearstamps!! Det var nästan så de fick sova hos mig och barnen och maken inatt så mycket gillar jag dem!
    * CK "Top ten"....
    * Host host alla Magnolia hatare nu får ursäkta mig att jag gick över till fiende land och beställde två tilda-stämplar okcså! (Men de har jag inte fått haha )

Men ev ska jag till GBG nästa helg........ÄR det MÄSSA där då?!?!Räcka ut tunganPenga mun
  • malin ulrika

Claudia79,
    barnen är bara små en gång.
    Viktigt att scrappa det alltså.
    Äta mat kan de göra hela livet sedan!

• claudia79
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-20 20:41:03 följande:
    claudia - skoj! Ska in och kika på papp&scrap
    Gör så! Skulle vara kul att se fler träskbidrag denna ggn! Förra ggn var kära Pylle med med ett finfint bidrag!

Cama: ÅÅÅ vilken fiin LO du hade med på SWE! "Syster" alltså! verkligen lööövley! Men den andra*blinkar vilt....* när laddar du upp den? *host...P. No..host...*Oskyldig
  • claudia79
    malin ulrika skrev 2007-02-20 20:45:33 följande:
    Claudia79,barnen är bara små en gång.Viktigt att scrappa det alltså.Äta mat kan de göra hela livet sedan!
    Exakt MIN filosofi...........men hur får du maken din att gå med på det?! Jag har inte lyckats änFundersamSkrattande
  • Camasunary

Claudia: Tack förresten!! Var ju tvungen att ta en U2 låt när Bono var på tapeten här i tråden

Har sytt så jag skinnflår på pekfingertoppen hrm...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket