• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Emmixen

Ojojoj, nu hade jag ca 20 sidor att läsa igenom.. Det orkar jag inte..

Färdigställde en LO igår och började på en ny, jättekul! Man blir verkligen så beroende av det som ni sa från början!

• Cia o krabaten

Gomorron!

Nu har jag senaste PS på datorn igen
    Inte en sekund för tidigt inför morgondagens träff!!!

• Mystjejen

Cia: Gött! Svårt att klara sig utan PS!

Minns inte vem men någon ville se LO:s med OH på...
    Jag har på min blogg, den rosa LO:n "mitt älskade barn" där har jag skrivit texten på OH med akrylfärg och smal pensel. Har fäst OH-pappret m brads.
    Och längre ner finns en orange LO med en röd fågel på, den är gjord med akryl på OH. Har fäst fågeln med gluedots.

www.frusigoldson.blogspot.com

• Mystjejen

Nu såg jag att om man vill se den oranga så får man klicka på 2007 till vänster om inläggen.

• liiinda

Hej tjejer!
    Är det någon som ska på scrapaddicteds mara i helgen?

• Tessegosing

aaaaa, massor har gjort papperskassealbumet men ingen vet hur man gör???

• Mystjejen

Tessegosing: Ingen aning, tyvärr... Men jag vill också göra ett...

• claudia79
    Tessegosing skrev 2007-02-23 11:26:12 följande:
    aaaaa, massor har gjort papperskassealbumet men ingen vet hur man gör???
    Jag gjorde enligt beskrivningen som fanns på SWE Scrapbook blog Jag hinner tyvärr inte leta upp exakta sidan just nu, men kika i arkivet så kommer du att hitta det
  • MamaKajsa

tack Mystjejen för visade LO:s med OH papper, måste definitivt testas.

OH papper går väl också bra i skrivaren väl???

• Mystjejen

MamaKajsa: Ja ma kan skriva ut på dem, men jag har hört att det är viktigt att ha rätt broende på vad man har för skrivare. Har inte skrivit ut själv än. Men kolla först.
    Tror pappren kan smälta om man har fel. Tror det iallafall...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket