• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Skumpis

Grattis till publiceringar! Jag är också sugen på att skicka in något snart

Nu finns min scrap-bok i galleriet om ni vill se. Den är riktigt tjejigt scrappad eftersom jag aldrig scrappar sådana LOs Risa och rosa gäääääärna

• Mystjejen

annika: Klart du får vara med! Det varierar ju hur mycket man hinner och orkar vara med...
    Såg dina nya LO:s (på scrapbutiken) och de var verkligen jättefina!

Skumpis: Spännande! Ska genast springa in och titta...

• annika5064
    Mystjejen skrev 2007-02-23 20:35:22 följande:
    annika: Klart du får vara med! Det varierar ju hur mycket man hinner och orkar vara med...Såg dina nya LO:s (på scrapbutiken) och de var verkligen jättefina!Skumpis: Spännande! Ska genast springa in och titta...
    Tack! Ja, visst varierar det, men från att ha varit ganska aktiv som arbetslös och totalt inaktiv som arbetande är det ett enormt spann och det känns lite trist för man kommer ifrån er!

Jag är glad jag får vara med ändåFlört
  • Cia o krabaten

Heeeeej Annika!!!

Jag satt just och funderade på vilken Lo jag ska scrappa nu.
    Har foton på E i knallröd klänning som sminkar sig med grön ögonskugga
    Iaf så satt jag och funderade och tänkte att det var länge sen Annika var inne. Och då kom jag på att jag ska lifta dig i din stil/en LO. Det skulle passa sååå bra att ha fotona samlade i hörnet och tomt i diagonala hörnet som du har gjort några.
    Och så kommer du in och säger att du inta haft tid på ett tag
    tankeöverföring?!

Klart du ska skicka in!
    Nu ska jag rusa in och välja en att lifta

• Emmixen

Klar med ännu en LO.. Kommer kanske bild sen. Jag tyckte den blev väldigt lustig, men pappa och Sandra tycker den är jättefin.. Jag vet inte..

• Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-23 19:30:48 följande:
    Fnyz: Häftig LO. Tycker tom att datummärkningen på fotot har existensberättigande i det här fallet. Och det är inte illa. Liftvarning på momangen! Kanske kan vara det som får igång mig. Ha en fortsatt trevlig dag!
    tack dessutom var det min födelsedag så jag ville verkligen ha med datumet å därför står det 23år på den lilla lilla lappen under fotot
  • Skumpis

TAck för alla gulliga kommentarer om min bok

På söndag ska jag scrappa!!!!! Har bestämt mig för att göra minst 4 LOs Jag har redan matchat papper så det jobbet är klart. Och nu ska jag bestämma en LO från annika att lifta. Lääääängtar till söndag!

• pylle

Massor med ros till alla som lagt ut nytt orkar inte just nu skriva i era gästböcker.
    Nu ska jag passa på och scrappa lite, har en del nya som jag inte orkat fota ännu men ska göra det nått tag och visa er.

• Skumpis

Idag köpte jag Glitterstick på Panduro. Är det samma som Sticklers? Eller är sticklers något som inte finns och jag kom på nu??? Fundersam Och varför blev mitt vita glitter grönt??? Fundersam

Sen köpte jag en Sakura Souflépenna också. FAst den var så tjock att jag tror jag gillar min Sakura GellyRoll bättre. FAst jag har inte provat den riktigt än förstås

• Jo79
    Skumpis skrev 2007-02-23 21:32:01 följande:
    Idag köpte jag Glitterstick på Panduro. Är det samma som Sticklers? Eller är sticklers något som inte finns och jag kom på nu???  Och varför blev mitt vita glitter grönt??? Sen köpte jag en Sakura Souflépenna också. FAst den var så tjock att jag tror jag gillar min Sakura GellyRoll bättre. FAst jag har inte provat den riktigt än förstås
    Vet inte du...  min silvriga glitter STICKLES är en liten genomskinlig plastgrej med ett plastlock... Man liksom klämmer ut glitterlimmet genom en pip. Men det kanske inte var det du frågade efter...
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket