• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79

Nu har jag läst igenom ett TON med sidor, jösses och PUH!! vad här skrivs!!

Grattis till alla publiceringar överallt, så roooligt!!

Och ni som både lagt ur här och i gallerier, jättefina alster tjejjer!! Har inte hunnit skriva i GB:s...

Och till er som har det jobbigt hemmavid med sjukdomar i familjen - K_R_A_M!!!  

Jag är helt allena här hemma idag, sambon är på fiskeresa och korven är hos sin älskade mommo och foffa. Jag hoppar högt vid varje ljud, har tänt ALLA lampor och tänker sitta uppe läääänge... Är inte så van att sova själv längre....

Mamma till KaramEllen
  • Camasunary

Skumpis: Wohaa!! Vad du verkar laddad inför söndag!! Jag och Venezuela ska på samma scrapträff imorron (nåt mer träsktroll??) och vi försöker ladda upp varann, men det verkar gå trögt.. iaf för mig

Du har inte fantiserat; stickles är glitterlim och antagligen samma som du köpt, men ett annat märke. Varför blir glittret grönt? Löser det upp något från det du du glitterlimmat, eller har du blandat i grön karamellfärg?? FörvånadSkrattande Det låter jättemärkligt att vitt skulle bli grönt??

• Skumpis

Jo79 - Jo, samma som du beskriver fast mitt heter Glitterstick och har panuros logga på sig.

Cama - Laddad så det ryker!!! Scrapträffar är det roligaste jag vet!!!
    Nej, jag löste inte upp någonting med glittret. Testade på vanligt svart CS. Det heter "vitt" men nu ser jag att det är små gröna glitterflingor från mars i I dont like green Skrikandes

• Skumpis

Cama - VArför heter det Lim??? För att det är Lim??? Fundersam

• Camasunary

Ja, du Skumpis Inte tusan vet jag.. inte mitt första val när det kommer till just lim iaf Skulle kanske ta och testa nästa gång Busan har sönder något här hemma!

Usch för gröna flagor Ledsen Jag tycker inte heller att det är "vitt" om det är grönt i också!

• Emmixen

Nu ligger mina nya alster i galleriet!

7. Ågrenskas SMA-vecka (blurrade foton)

8. Midsommartjej. (blurrade bilder)

Har fått blurra bilderna i och med att jag inte frågat dom som är med på bilderna om jag får lägga dom på internet..

RISA och rosa gärna!

• Mystjejen

Jag tycker det kan vara snyggt när man tex limmar fast paljetter, då syns lite glitter vid sidorna el om man limmar fast något genomskinligt...

• Camasunary

Smart Mystjejen!! Funkar det att limma fast OH med det?

• Mystjejen

Emmixen: vilka fina LO:s! Sååå snyggt med svarta blommor...måste köpa...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket