• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • kanskesnart

Tjingeling. Ville bara kika in & säga grattis (bättre sent än aldrig ) till alla publiceringar sista dagarna!

Nu har jag även fått tag på tidningen. Sprang in på presstop idag på stan och blev glatt överaskad att den redan kommit ut Så nu har jag kollat in Cias fina LO, men va det någon mer som var med härifrån?

Ha en bra kväll

• Cia o krabaten

Jag lider av scrapstinens!!!

Hade laddat så mycket hela veckan och packat och skrivit ut foton osv till scrapträffen hos Cheri imorgon.
    Så har de blivit magsjuka!!!
    Så all scraplust som jag byggt upp inför morgondagen bara ligger och bubblar.
    Jag MÅSTE scrappa ikväll, men var ska jag börja?!
    Bäst att dottern går och sover snart så jag får sätta igång!

• MiaB72
    Cia: Känner igen det där. Är gräsänka nu, har varit det i 9 dagar och ska vara det en vecka till och hade sett fram emot kvällar utan gubben så jag kan sitta och scrappa för mig själv hur länge jag vill utan att ha dåligt samvete. Men vad händer då - jo, jag och ungarna blir sjuka och har varit det i 6 dagar nu!!! *grrrrrr*
  • Lingonflickan
    Fnyz: Häftig LO. Tycker tom att datummärkningen på fotot har existensberättigande i det här fallet. Och det är inte illa. Liftvarning på momangen! Kanske kan vara det som får igång mig.
    Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Tjej 83

coursell
    ja gjorde på mitt vis haha
    jag vek ihop den som man skulle tror ja o satte dit 2 brads som höll ihop allt.
    sen på ena sidan blev det 4 dubbla sidor o på andra blev de en ensam sen 3 dubbla o en ensam sist.
    helt skruvat. så ja klippte upp alla o klistra ihop dem 2 o 2. haha. men de blev bra. bara de att min kasse va som sagt knallrosa. men ja ha rju en tjej med så..

• Peggy O

Det var någon här som skrev att designteamet på Scrapbutiken hade lagt ut sina LO på skissen i tävlingen. Men HUR och VAR kan man titta på dem?

Har letat överallt på sidan tror jag, hittar inte.
    Är nyfiken ju!!!!

• Cia o krabaten

PeggyO: De hade lagt ut sina månadsalster och det var samma papper som Cama tänkt använda till skissen.
    Finns under Designteamet visar eller helt enkelt galleriet.

• Peggy O

I galleriet hittar jag inte och designteamets sida kan jag inte öppna alls
    Får väl försöka igen lite senare.

Tack ändå!

• Mystjejen

Peggy O: Gå in i forumet och scrolla neråt, där finns en rubrik som heter "designteamet visar", jättesnygga LO:s har de lagt ut...

Jag har gjort en LO nu i em... Men jag är inte alls nöjd, fast jag vill inte göra om den.
    Jaja...man kan ju inte vara supernöjd med alla LO:s man gör...

• annika5064

Hej alla!

Skrev precis ett långt inlägg till alla er som publicerats på diverse olika ställen och så försvinner hela inlägget!!!Skrikandes GRATTIS i alla fall!

Är inte här så ofta längre, försöker scrappa den tid jag orkar hålla mig vaken...och en del nytt finns i galleriet. När man kommer in så här sällan känns det lite som man kommit bort ur gemenskapen, men snälla, får jag vara med?SkrattandeFlört

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket