• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • theosen

Sol30-Jag ska ta kort på den så ni får se..

Den e begagnad så jag vet inte om man kan få tag i såna nu. Men det står ikea på den.

• Emmixen
    claudia79 skrev 2007-02-23 22:59:17 följande:
    Jag hänger på FL, Scrapbutiken (himla bra fart där inne), Scrappiz, Papp&Scrap och Two peas inspirationssurfar jag mycket på...(snart börjar jag jobba, så jag antar att listan kommer att minska) Om jag deltar i nån tävling är jag där med o kikar då och då...Jag laddar upp LO:sarna på; FL och Scrappiz. Andra forum lite olika om jag hinner..Jag gillar FL bäst och Scrappiz har tagit sig i längden, Scrapbutiken är som sagt bra fart på så där är kul att kollaHar gjort en tolkning av SA:s skiss på bloggen. Handlar om en dag nu i veckan då Jq fick plats på en förskoleavdelning som heter Solen Risa och rosa gärnaÄr det nån som planerar att vara med på scraputmaningens rallyscrap nu på söndag??
    Jättefin, bara massor av rosor, Claudia79!
  • Sol30

theosen: Aha, då kan man kanske hitta den på Blocket eller så.

• Sol30

Claudia: Jättemysig lo! Solen tycker ju jag var ett trevligt avdelningsnamn! (Min sons avd heter Spindeln..... )

• theosen

Nu finns den i mitt galleri.. kommer inte ihåg hur jag gjorde för att få upp en länk!?!

• Sol30

theosen: Åh, en sån skulle jag också vilja ha! Har liksom inte så mycket golvutrymme här att röra mig på, men i bokhyllan skulle jag få in den. Vart köpte du den?

• Jo79

Några nya i galleriet om nån vill risa å rosa lite...

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Fiiin Claudia! Och JAAAA, det var nåt för oss på söndag TAck!

• theosen

jag köpte den av en kompis. så jag vet inte vart man kan få tag i en ny...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket