• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76
    Bark skrev 2007-02-28 15:16:15 följande:
    Hittade på scrappiz, så nu kan jag spegelvända.  Mamma till Jasmine & Timmie
    jag vill också veta *please*
  • chat

Hej. Kikar in i den härliga scraptråden- det var ett tag sen jag gjorde det sist. Måste bara fråga om ngn här har Cuttlebugen? Vad tycker ni? Är sååå nyfiken på den.

• Jo79

*Scrapbooking m.m. - Dax att förnya sin prenumeration, för oss första-halvårs prenumeranter...Ska ni göra det? Vad tycker ni om tidningen?
    Jag gillar tidningen jätte mycket men håller med några här ovan att den kändes lite rörig den här gången. Ska absolut fortsätta min prenumeration!
    * Craft Robo eller Revulotion?? - Vilken ska jag satsa mina sista slantar på?Flört Ingen som helst aaaaning! Har svårt att hålla isär vilken som är vad och hur de funkar.... jag vet vad en QK är....

* Scrappiz - Sedan nyår tycker jag personligen det tappat lite "kraft" eller vad man ska säga....förstår nån vad ja menar? Håller du med? Disagree?? Utveckla gärna!Glad

Kollar fortfarande in där varje dag, men tycker att det har blivit lite tråkigare där. Inte så många roliga skisser och sedan de avgiftsbelagt tävlingsdelen så är det ju mycket färre tävlingar som annonseras där. Trist oxå att man knappt får kommentarer på sina nya Lo:sar.
    Mamma till KaramEllen
  • SandraK

Va, är tävlingarna avgiftsbelagda på Scrappiz? Hade jag ingen aning om... Jag är inne på Scrappiz nästan varje dag, men inte speciellt länge och läser väldigt lite. Tycker det vuxit sig väl stort, så jag hinner inte riktigt med att kolla runt, men är det något jag undrar över finns ju oftast svaret där!

Ang. Scrapbooking mm så har jag bokat mig för ett år till, tycker det är så kul med en svensk tidning, och jag tror den kommer bli bättre och bättre allteftersom.

Jag skulle nog köpa en Craft Robo!

• Jo79
    SandraK skrev 2007-02-28 16:00:59 följande:
    Va, är tävlingarna avgiftsbelagda på Scrappiz? Hade jag ingen aning om... Jag är inne på Scrappiz nästan varje dag, men inte speciellt länge och läser väldigt lite. Tycker det vuxit sig väl stort, så jag hinner inte riktigt med att kolla runt, men är det något jag undrar över finns ju oftast svaret där!Ang. Scrapbooking mm så har jag bokat mig för ett år till, tycker det är så kul med en svensk tidning, och jag tror den kommer bli bättre och bättre allteftersom.Jag skulle nog köpa en Craft Robo!
    Ja, som jag förstått så kostar det för företaget (inte för oss som deltar!) att lägga upp sina tävlingar där. Och då förstår jag att mångar väljer att lägga i sin blogg och på andra ställen...
    Mamma till KaramEllen
  • Smurfens Mamma
    Camasunary skrev 2007-02-28 11:41:08 följande:
    Seedorfs: Det är inte snällt att dela med sig av sånna fynd!! Jag hade ju bestämt mig för att uppdatera vårgarderoben den här månaden och INTE handla scrapgrejs för alla mina slantar... Men med en ny butik i Kristinehamn med Creative Imaginations papper OCH allt nytt från "over there" så går det nog åt skogen med mina nya kläder...
    Generad sorry Räcka ut tungan hmmm vet hur det är blir inte mkt med kläder här heller tyvärr... Förvånad
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Örnen76

Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa?

• Fnyz
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 16:16:13 följande:
    Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa?
    ?? ja det har jag aldrig hört nått om förr, är itne så för mig iaf
  • Örnen76

Hos mig överlappar inlägg 5096 inlägg 5097 och inlägg 5103 överlappar inlägg 5104. Skumt...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket