• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 16:16:13 följande:
    Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa?
    Nää hos mig är det oxå såFundersam

Angående tidningen väntar jag med att förnya. Vill inte ta av sparpengar till det ("VA?! Är du sjuk?? ) Men jag har läst lite här och där att en del reagerar på att det är så mycket DTalster i tidningen...tycker ni det är för mycket eller lagom av det??Glad
  • Willea

Säger tack till alla i tråden för både välkomnande och gulliga ord i min gb! *Ingen nämnd o ingen glömd*

• M73

har inte haft tid att kika på ett tag och tyckte det var konstigt att inte tråden fått nya inlägg sedan sist... Men här fanns visst 600 sidor att läsa ikapp. puh!

• Tjej 83

japp extra steck ser jag med.

nu har jag hunnit göra 2 LO. ska fortsätta med månads LO.
    kommer in o kikar då o då..

• Mizty
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 16:16:13 följande:
    Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa?
    Nä det har inte gjort så för mig... Det enda som krånglat är att komma in på FL!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Här kommer mina två senaste...

Phenoms sysslingar! Linnea den stora tjejen är mitt gudbarn.       Utmaning swe v.8.

Den första är på mina kusinbarn! Den äldsta flickan, Linnea är mitt gudbarn! Den andra är efter v.8 skissutmaning på swe...

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Örnen76
    Mizty skrev 2007-02-28 17:34:26 följande:
    Här kommer mina två senaste...       Den första är på mina kusinbarn! Den äldsta flickan, Linnea är mitt gudbarn! Den andra är efter v.8 skissutmaning på swe... Caroline, stolt mamma till Phenom!
    SUUUUUUUUUUPERFINA!!!!!!
  • Bark
    vinterskoj

Ytterligare en gjord idag. Jag lyckades att spegelvända, det var ju mycket lättare än att sitta och klippa ut en massa bokstavsmallar!!

Tack Mizty
    Mamma till Jasmine & Timmie
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket