• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

ohh så fina ni har gjort.

åhh så arg ja blir snart. inte fått från stellas än. har de mycket o göra?
    mailat 3 gånger o inte fått svar. vad händer? har ni fått av dem nyligen?
    jaja får se på månda ananrs ringer ja då.

• claudia79

Fnyz & Pylle: Vilka fina LO:s ni gjort båda två!!! verkar gå bra på de där träffarna Hälsa Pyret att vi saknar henne!

• bitte71

Hm, då ska vi se...

Flower Girl: tycker som de andra bäst om det första kortet, även om det andra var jättefint också!

Venezuela: jättefin och enkel LO!

claudia: så många fina LO:s - gillade verkligen "Badbrud" men även de andra förstås! Du är så duktig!

Fnyz: vad ska jag säga - snyggt som alltid!

Pylle: samma där - vad fint du fått till det med papperen från BG - tycker de är svårscrappade även om de är så vackra så man inte knappt vågar klippa i dem

Det var väl alla hoppas jag, varit inne hos Edma och kommenterat där också... Är det ngn jag glömt ber jag om ursäktGenerad

Vill scrappa också, men det är knepigt att få tiden nu - speciellt när lillsmulan är i en tillväxtperiod och ska snutta HELA tiden... Då är det enda man kan göra att sitta och surfa, för scrappa går det bara inte att göra samtidigt som man ammar Eller är det ngn som har tips på hur man gör då så är det välkommet

HAr iaf gjort ett litet kort, de senaste dagarnas skrala pysselskörd:
    tackkort2.jpg

Nu ska jag surfa vidare, tror jag ska in på Lifetime Moments och göra en låtsasbeställning och drömma om allt jag ska köpa från "overthere" när skattepengarna kommer

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och Agnes 070227
  • SandraK

Nu har jag lagt in en LO som jag gjorde efter en skiss på Scrapaddicted, finns på bloggen:
    smamirakel.blogg.se

Wow, så mycket fint som lagts upp!

• Flickan P

tjej83:jag fick från stellas idag och den 9:e beställde jag

♥Knorren blev vår Engla ♥
  • Tjej 83

flikcnap
    åhhhh haha ne men vaa.. beställde den 4e ju. ja får ringa dem då. jobbigt. men men de kan la missa så.. ?

• Flickan P

Tjej83:Jag valde att betala i förskott, så jag fick ett mail om att allting fanns hemma och så fort jag satt in pengarna skulle de skicka min order

♥Knorren blev vår Engla ♥
  • Matriark

Jag har föressten fått för mig att återuppta bloggandet igen, och för att hålla koll på er andra ( ) så kommer jag länka till er från mig, så slipper jag leta så mycket..
    Hoppas det är okej...
    Jag verkar vara ensam om att blogga på engelska?

• Örnen76

bitte71 - supergulligt kort!!!

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Fnyz
    SandraK skrev 2007-04-13 21:31:19 följande:
    Nu har jag lagt in en LO som jag gjorde efter en skiss på Scrapaddicted, finns på bloggen:smamirakel.blogg.seWow, så mycket fint som lagts upp!
    var det dusom ahde gjort den, den är supersnygg, såg den å sa att den vart en av favoriterna
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket