• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Kan inte du komma till stora staden,va, Camasunary till syfestivalen så får vi nattugglor ha en scrapträskfika där?!

• Blue Vapor

Jag torrsurfar medan jag tar mental sats för att börja på RIKTIGT med min LO Vem vet, den kanske är klar innan nästa helg *frust* Har väntat på en "släppning" av en kollektion kläder som jag ständigt suktar efter...Kyss.. och mycket riktigt behöver jag nu vinna STORT på lotto!  Skrikandes

• Camasunary

Nä, där ser du! Du är ju braaa! (minst sagt)

Det blidde ingen semester... Jag haver både scrappat & surfat ikväll

• claudia79

haha torrsurfar! det lät onekligen trist Vad ska nästa LO handla om?

• Camasunary

Fika?? Det är väl inga fik öppna när vi är vakna?? 05-06[1].gif

• Blue Vapor

Claudia - det blir ännu en om BB..... kanske lite trist?? Fundersam Äh, men nu BLIR det så i alla fall! Bara ett gäng bilder på bebben när vi bodde på hotellBB och så lite kort journaling om vad som hände där....eller om bristen på action egentligen Sen nästa LO, så åker vi heeeem, och sen är vi hemma och SEN blir det lite roligare *asg*

• Camasunary

BV: Jag tycker du är duktig som håller dig till planerna! Och inte börjar scrappa en massa annat krafs till tävlingar, utmaningar och gud vet allt... (skriver den som har gjort 2 LOs till lillans album och det var ändå DÄRFÖR jag började scrappa..)

• Blue Vapor

Cama - HAHAHAHAHAHAHA! Åh så skönt att få höra nåt sånt! Tihiiiiiiiii! Jag är ju långsammast i världen, så det är bara GLÖMMA allt vad extra-tjofräs heter! Men det där lät onekligen mycket bättre - jag håller mig till plaaaaanen!

Nattis!

• Marajjah

BV
    Näe, nu glor jag på glitter sticken som torkar saaaaaakta. Alldeles för sakta faktiskt. Händer ju inget med den. Får ta tag i den i morgon. Med glaze menar du??

Claudia
    Du har ingen anledning till oro, du är en toppenscrappare juuu!

Kollade nyss in mina senaste alster å bara jag får tävlingsbidragen inskickade, dvs när jag valt vilka av alla nya som ska få vara med så har jag en hel del nytt som ska läggas ut i galleriet.

Nu ska jag hänga tvätt, å sen ska jag nooog sova, eller ja, jag ska läsa tidningen. Se om jag kan komma på ngt smart till en av mina lo:s som ser tom ut...

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket