roha skrev 2007-01-27 08:56:54 följande:
Jaha....då tränger väl jag in mig här då.... efter lite påtryckningar från Mellii.. Så här e jag! Nybörjare o nyfiken!Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
Välkommen hit

Blue Vapor skrev 2007-01-27 00:58:13 följande:
Claudia - det blir ännu en om BB..... kanske lite trist?? Äh, men nu BLIR det så i alla fall! Bara ett gäng bilder på bebben när vi bodde på hotellBB och så lite kort journaling om vad som hände där....eller om bristen på action egentligen Sen nästa LO, så åker vi heeeem, och sen är vi hemma och SEN blir det lite roligare *asg* Min blogg -
langsammascrapparen.blogspot.com/Äh håller med Camasunary! Det är ju toppen att du scrappar det "du ska" sas...Jag har iaf gjort bådas förlossningar, men inga månads-LO:s....Hmm nåt projekt nån ggn

Fnyz skrev 2007-01-27 10:22:55 följande:
Claudia: Jag ska på syfestivalen tror jag var där senast men då var det ingen mer än jag å Pylle som var där på lördagen så vi fick inte träffa nån
AHa!

Men då skulle det vara roligt om vi kunde tajma denna ggn ju
Åh jag är så sugen att beställa från Lifetime..men jag vågar inte..Känns trist om det blir skyhöga avgifter? Vad är det dyraste ni betalat i såna tråkiga avgifter, ni som fastnat i tull? Och hur mycket hade ni shoppat loss för då?
Marajjah:

Hjälp! När sover du?!

Har inte du en kotte som är mindre än min dessutom, som håller dig vaken hela dan sen?