• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Ah, såna overlays-ramar?? Jag har sett all sköns fastsättningar på dem - häfta käckt, limma dolt med glaze........ ja allt funkar Jag hade nog limmat med små pyttedroppar glaze under det "ritade" liksom......

Jag tror jag har de två första och den rosa swirlade också... kankse någon mer som inte finns där. Köpte på syfestivalen i Sollentuna för 8 spänn styck, så det där var ju bra priser!

• claudia79

Ska ni tjejer gå på Syfestivalen nu i Mars?Glad

• Camasunary

Jag tycker soufflé pennorna ärsuveräna att skriva med också!

M: Prova om du kan fästa med gluedots på nåt ställe där de inte syns Eller lägg något över som döljer lim, fix, dots, eller fäst med brads el dyl eller strunta i om det syns en liten fästgrejs! Det ska tydligen komma ett nytt lim; KI Gloo som inte ska synas

• Camasunary

Ha, ha!! Hur lång tid tog det för mig att skriva 4 rader då?? Seeegt!

• Blue Vapor

Claudia - japp det ska jag, bara vi är hemma! Lite skoj måste en flicka få ha

Camasunary - KI Gloo? En ny varisort då eller, för det finns ju redan? Jag slår ett slag för GLAZEN i detta fallet!

• Camasunary

Claudia: Varför ska du ha prestationsångest?? Jag menar nyligen publicerad på internationell, vida känd hemsida

• claudia79

BV: Absolut! Undrar vilka som ställer ut? ska googla sen och kolla om jag hittar nåt..Scrappar ni eller surfar ni bara? Ja inte du Camasunary, förstås, du har ju scrapsemester men....

• Blue Vapor

Claudia - hehe, håller med Cama här...... DU prestationsångest??? Do skemmta med mig aprillo! Bara att köra på i samma snygga stil vettu!

Undrar om Marajjah kollar på sin torkande färg fortfarande...

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-27 00:47:44 följande:
    Claudia: Varför ska du ha prestationsångest?? Jag menar nyligen publicerad på internationell, vida känd hemsida
    ...eh.....hmm....ja....kan inte komma på nåt bra Äsch, va 17!!! Det har du rätt i!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket