• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjejtrazan

tusende inlägget....coolt......*fniss*

• Örnen76

GRATTIS TJEJTARZAN TILL INLÄGG 1000!!!
  • Blue Vapor

Ooooh jag är en dålig människa.... *myser*.... jag blir alldeles VARM av glädje då jag ser att så jättemånga tycker likadant om Magnolia som jag och mina andra pysselkompisar gjort i flera ÅR!!! Jag ryser av välbehag här. USCH hemska mig!

*frossar vidare, har bara hunnit hälften av kritiken ju! *

• Jo79
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:10:27 följande:
    Ooooh jag är en dålig människa.... *myser*.... jag blir alldeles VARM av glädje då jag ser att så jättemånga tycker likadant om Magnolia som jag och mina andra pysselkompisar gjort i flera ÅR!!! Jag ryser av välbehag här. USCH hemska mig! *frossar vidare, har bara hunnit hälften av kritiken ju! * Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Det är väl den butiken som har fått allra flest betyg öht också eller?

Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

BV:

Det värsta är ju att de har så mycket fina grejer att man bara inte KAN låta bli att handla där på mässor...
    Men köper allt annat jag kan hos konkurrenter iaf.

• Blue Vapor

Jo79 och Cia - *moahahahahahahahahaaa* Ja, de har i särklass flest recensioner!! Hehe. Det är ju så - om man gillar något så är det inte så många som får veta - men ogillar man något så sprids det ordentligt! Men det är ett UNDER att den butiken lever dealar kanske annat också De har superfina saker PÅ BILD, men jag handlar inte där igen. Jag mår dåligt av att behöva något som bara de har på en mässa, för då KAN jag inte hålla mig längre - men egentligen vill jag inte, och piskar mig själv på handen i de få fall det händer!! Hemlis

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket