• Dr Love

Manlig amning

Är det någon man som provat att amma eller någon som känner någon som provat, hur gick det? Funkar det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-31 10:01:58:
    Den här tråden fick verkligen folk att gå igång! Men jag har fortfarande inte fått svar på om det verkligen funkar.
    En bekant tipsade iofs mig om att Slad Fingers (episod 3) fått det att fungera med nässlor... www.fat-pie.com/salad3.htm

• Svar på tråden Manlig amning
  • Essi73

Näääe inte.. *vrider mig i plågor vid bara tanken* *aaargggh iiiuuuuhhhh*!

• elvin dräd

Ni kan inte mena allvar: Alltså ni som inte hört talas om manlig amning?

• Essi73

Jag har hört och sist vred jag mig i lika stora plågor som jag gör nu!

• Essi73

Dessutom tror jag på't när jag ser det.

• Martina 76

Uhhhh! Hoppas min sambo aldrig får några sådana befängda idéer! Jag skulle bli ganska paff av att se en man sitta o amma på en parkbänk!

• m1nn13

Jope - det är faktiskt sant. Män kan amma... men det låter knasigt! Lika väl som kvinnor som aldrig fått barn kan amma. Eller mammor som adopterar barn.

Undrars hur det gick till vid tidernas begynnelse... jag menar... ammade männen då när kvinnorna var ute och fiskade... eller vad? För det måste ju finnas någon biologisk anledning till att män kan amma! De har ju bröstvårtor!!!!

Nipples - you know

• Gurras farsa

Vill bara förtydliga att jag endast prövat en gång. Jag har ingen lust att bli något exempel i debatten och tänker hädanefter tänka mig för när det gäller vad jag skriver och var jag skriver det. Ni som vrider er i plågor - vad är det som är så jävla vidrigt? Jag är en fullt normal person och ingen suspekt typ!Har jag gjort något svårt tabubelagt som jag borde straffas för eller? Det här var nog allt för mig i denna tråden på ett bra tag!

• Certina

Gurras farsa : tycker inte att du gjort något fel alls. Otroligt strongt att våga säga sanningen. Det är inte många som vågar det, därför blir de så paffa.

Mamma till Elise 021228 & Erik 051010
  • ilalila

Gurras farsa:
    Helt normal vet jag inte om du e..40/70. Haha

• elvin dräd

gurras farsa: Jag stödjer dig, tycker du är modig, Gustav ska vara glad som har en sån öppen och icke-fördomsfull pappa

You go Boy

Svar på tråden Manlig amning