Turran aaah då är jag med! Jo det är några som tycker att man är lite inskränkt om man ifrågasätter den biten, I follow. Då är vi ju där igen, eller jag är där jag står. Med ena foten på väg in i den andra sidan.
Helt klart, pratar man om bebis suga på pappans vårta för närhet.. tja då tycker jag nog som med amningen faktiskt gott folk. Det är för mig udda det med, ok ett finger men ett bröst.. åter igen - mina egna tankar om onaturlighet.
Sen kan jag inte säga emot dig och påstå att min mans bröstvårtor är "lika goa" som mina (*s* eller hur jag nu skall uttrycka det).
Ang det med att sudda ut befintliga könsskillnader, ja det kom ett inlägg (sorry att jag inte minns från vem) om det. Att vi skulle släppa på könsrollerna. Där är jag styv, det erkänner jag villigt. Släppa och släppa, jag är kvinna, min man är en man. Jag vill vara kvinna och vill ha honom som man. Vill för den delen ha alla män som män. Har aldrig förtått varför vi alla inte skall få vara som vi är, men det är en heeelt annan debatt.