• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Jessica K

The Dreamer: Surt! Men håll ut bara så kommer det nog snart ska du se!

• The Dreamer

Jessica K - ska göra det.

Får roa mig med andra saker under tiden.

• LeahLinns mamma

Nu har jag oxå fått erbjudande om Juicen!!!! Värst va man får nu då Fast det är ju kul att få prova nya saker!!!!

• Pneu

cutiee - precis, man behöver socker på i någon form. Annars är det inte gott.

• Springsteen
    Pneu skrev 2007-01-31 12:59:38 följande:
    cutiee - precis, man behöver socker på i någon form. Annars är det inte gott.
    o jag som tycker att de är som branflakes fast sockrigare
  • brokig

Det är iofs mycket roligare om färre är med och man får fler erbjudanden. Har tyvärr varit bortrest så jag kunde inte anmäla mig till kampanjen med juice förrän nu så jag antar att jag missar den Synd, för det lät intressant.

• BimBim o Knorrans Mamma

Men WOW!!! Går ju värva nya buzzadorer nu ju
    *värvar som en galning*
    hehe. Folk har ju velat bli med skitlänge men ej kunnat.

*suck* Jag har inte fått nåt erbjudande om juice
    O jag som har så många poäng o då skulle man ju få bättre o fler kampanjer sa de ju. BULLSHIT!!!
    Har bara fått kexchoklad och nu kellogs...
    O jag har ändå över 55000 poäng...
    MORR!!!!!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 31 ♥ ¸.?°´¯)
  • Pneu

brokig - men jag fick mail om juicekampanjen idag, så SÅ himla långt efter kan du ju inte vara.

• tutim

..och jag med

Väldigt kul men en sak var lite märklig i somras - fick ett erbjudandemail om att vara med i Kronfågel-kampanjen, jag anmälde intresse och fick sedan veta att jag inte kommit med.
    Det är väl helt okej men de hade verkligen formulerat sig i info-mailet om kampanjen att jag redan kommit med, det var lite...surt. Men men, de verkar kanske ha bättrat sig när det gäller formulering

Nu är det juice som gäller, hoppas man kommer med bara.

Svar på tråden Buzzadorer