• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Heidi1

vill oxå ha barnkampanjen.hoppas att den kommer snart.min dotter e 6 månader

• seSSa

kikar in.. här är en till buzzador!
    sista reklamkampanjen jag fick info om var den där musik sajten.. men jag tackade nej till den, gångn innan det var det drickan "minute maid" eller nått...

och sist har jag nu fått ett mail om barnkampanjen men d var för över 1 månad sedan snart!
    någon som vet ifall den startat?

• Älskade Ängel

Ingen aning men de vil ju att man värvar småbarnsföräldrar så den kanske inte riktigt har hunnit igång ännu?

♥våren är här♥nytt hopp♥
  • seSSa

tror ni att man måste värva för att få vara med den kampanjen? mina kompsiar som har barn har barn som är äldre än den angivna åldern

• Älskade Ängel

Nej så kan de väl inte vara?
    Som jag försog det så ska alla om anmält att de har småbarn få kampanjen?
    Går det inte att kontakta buzzador och  meddela att man har småbarn och vill vara med i kanpanjen om man inte anmält det från början?

♥våren är här♥nytt hopp♥
  • seSSa

ingen aning.. återstår att se antar jag men de tar sån sjuk tid på sig

• Heidi1

det var nån som mailde buzzardos för ett tag sen o fick till svar om 2-3 månader.tror d har gått ca en månad sen hon mailade dom

• getingmidja

Nu har jag fått mail om småbarnskampanjen.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Kelly och Kevin

jag har oxå fått mail om småbarnskampanjen......

Mamma till Kelly & Kevin
  • Heidi1

så nu har jag anmält mig till kampanjen.hoppas att jag kommer med

Svar på tråden Buzzadorer