• Kagura

Busringa

Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?

• Svar på tråden Busringa
  • gumgum

malachis mamma -ja dom stängde den för ett tag,den var även en ungdomsgård,detta är i en liten by

• gumgum

första o andra gången kan jag ta de,men när de börjar bli varje dag har de gått över gränsen! han som ringde hit var tvungen att ringa hit o be om ursäkt,o de av sin mamma inte av mig

• aragon
    Kagura skrev 2007-01-30 14:16:32 följande:
    aragonJaaaaa, vilken idé. Om jag inte kan numret till de jag väntar, eller om de har hemligt nummer. Nej, där föll den idén.
    Alltid undanflykter.......ha inte telefon då.....skaffa mobil...inte lätt att busringa på den.....verkar som du har väldigt många VIKTIGA telefonsamtal som du väntar på
    Daniel, Elin & Eliaz jag ÄLSKAR er
  • Kagura

aragon

Så du tycker alltså det är okej att trakassera folk? Att ringa dem flera gånger i timmen i flera timmar i sträck?

Gör du det själv?

• aragon

TS

Det har jag INTE sagt....läste inte förrens NU att de ringt 100ggn men är det BUSRIGNINGAR?????? Näääää???

Jag hade satt stopp för det på ett eller annat sätt efter 10ggn kan jag säga

Jag uppmuntara INTE mina barn till att busringa och skulle bli ARG om jag kom på dom med att göra det........MEN både Du och jag har ju gjort det som barn...en två gånger kanske MEN inte 100ggn det är INTE att busringa i mina öron

• maddiz

kagura, i vilken tråd uppmuntrades busringning?
    Ser du inte att det är ironi i det hela?
    Jag sa åt dig att vi sitter varje morgon över frukosten med våra listor över alla vi ska tjuvringa till, seriöst, förstog du inte skämtet med det hela?

• aragon
    Kagura skrev 2007-01-30 15:38:58 följande:
    aragonSå du tycker alltså det är okej att trakassera folk? Att ringa dem flera gånger i timmen i flera timmar i sträck? Gör du det själv?
    Nääää jag är 29år och busringer inte längre......
  • Kagura

maddiz

Du uppmuntrar genom att du visar att du tycker det är roligt, och att du inte sätter stopp för det.

Jag tycker att ungar som håller på att trakassera folk på det viset är vidriga.

• maddiz

Kagura, ja det är jättekul med tjuvringningar, jag uppmuntrar barnen varje morgon att göra sin tjuvringning innan skolan börjar

• Kagura

maddiz

Jag skrev inte att jag tycker ungar i allmänhet är vidriga. Jag tycker att ungar som stör, ungar som kastar saker, ungar som trakasserar är vidriga. Även deras föräldrar, eftersom de inte har uppfostrat sina barn bättre.

Du gillar att bli uppringd flera gånger i timmen, i flera timmar, och ingen säger något? Du gillar att folk skriker på restauranger?

Svar på tråden Busringa