• Kagura

Busringa

Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?

• Svar på tråden Busringa
  • Kagura

maddiz

Tjuvring till hans föräldrar då. Det borde de ju tycka är väldigt roligt.

• maddiz

Kagura, ja för tionde gången, lite busringning piggar upp tillvaron, och restaurang? Jag använder hörselskydd, nåt för dig kanske?

• maddiz

Kagura, nej varför skulle jag göra det?
    Jag har fullt upp att ringa grannarna här.

• Kagura

maddiz

Nej, det gör det inte. Att bli trakasserad piggar inte upp tillvaron.

Kan du ge mig ditt nummer, så kan jag lämna det till folk, och säga åt dem att ringa upp flera gånger i timmen? Så har de roligt, och du med.

Hörselskydd på restaurang. Underligt. Jag menar inte McDonalds nu.

• Kagura

maddiz

Du kan inte förstå att någon tycker det är jobbigt att bli trakasserad?

• maddiz

Kagura, jo det var därför jag skrev att tipsa polisen.

• maddiz

Kagura konstigt? nä inte alls konstigt. Orkar inte höra allt skrammel ifrån porslin och folk som kacklar brevid.

• malachis mamma

Kagura: jag hade lämnat den här tråden för den var dum men kan inte låta bli att komma tillbaka. Retar du dig på att barn är barn? Barn kastar saker, barn slåss, bits och skriker. alla gör inte allt men de flesta provar nåt. de handlar inte om uppfostran. och om det nu gör det så går ur etik forumet , gå över till uppfostran, där finns många smarta människor som tycker att det är ok att slå (men bara lite) sina barn. där finns andra som inte har barn men vet allt.

• Kagura

maddiz

Varför sitter du då och påstår att busringning är roligt? Det är inte roligt att bli uppringd flera gånger i timmen, i flera timmar, som jag blev igår. Det var en vidrig unge som ringde.

Svar på tråden Busringa