Busringa
Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?
Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?
Kagura, ringer ungjäveln än eller?
Eftersom problem kvarstår idag, hade min telefon ringt så mycket hade jag nog hivat ut den.
Kagura. jag har humor, därför är det kul.
maddiz
Nej, det gör han inte. Jag diskuterar, eftersom folk här verkar tycka det är kul, att bli trakasserad.
Så har man humor, gillar man att bli trakasserad? Gäller det även misshandlad, våldtagen osv? Har man humor gillar man det med.
Maddiz:
Kagura, men då kanske du ska ödsla din tid på att gå och prata med hans föräldar, fl kan nog inte lösa ditt problem, det ser mörkt ut på den fronten?
Eller vad vill du ha för svar?
TS
Svara gärna på VAD nån har skrivit att det GILLAR att bli trakasserade !!!!
Kagura, att jämföra våldtäkt med busringning visar att kapaciteten på saker och ting inte är som dom borde vara.
maddiz
Jag var irriterad igår, och startade en irriterad tråd om en j'vla unge som trakasserade mig. Jag skrev aldrig att någon skulle lösa det åt mig. Sen började folk skriva att det var roligt, så då funderade jag på om det fanns många dåliga föräldrar. Tydligen.
du är irriterad nu också
aragon
Jag har skrivit att jag inte gillade att ungen ringde mig, folk ansåg det var roligt.
maddiz
Jag jämförde våldtäkt med trakasserier, vilket var det som killen höll på med, med sin busringning. Läs för sjutton.