Busringa
Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?
Tydligen är det många föräldrar här som anser att det är helt okej att deras barn busringer och stör andra människor. Hur kan det någonsin vara okej?
malachis mamma
Nu är jag irriterad på folk här, som skriver att det är roligt. Det är inte alls roligt.
Kagura, ja fy alla är vi dåliga föräldrar, tvi tvi tvi.
Månne månen komma och hytta åt oss och spotta en stor fet loska på oss, och dra oss till det land där humorn aldrig fanns.
Tvi vale och blä.
Ärsch, ska tugga lite choklad nu.
Det är väl inget man tycker att ens barn ska göra.Däremot GÖR de flesta det ngn gång iaf, det gjorde jag oxå.
För ett tag sen ringde det ett par ungar flera ggr på en dag. Då svarade jag "polisen" när jag tröttnade, så slapp jag dem
Fattar ju att d inte kul om de ringer supermkt, men tror att ju argare du är mot dem, desto roligare tycker dem det är.
Annars kan du väl strunta i att svara, så tröttnar de väl..
kagura
OT
Visst hette du något annat förut? Känner igen din stil att skriva på...
Man kallar inte folk dåliga föräldrar för att de låter sina barn busringa. Det kanske tyder på dåligt omdöme, men du vet inget om hurdana de är som föäldrar i övrigt.
Jag har oxå skrivit att det inte är ok. Men ingen har dött av en eller två busringningar
De är dåliga föräldrar, om de vet vad deras barn gör, och inte gör något åt det.
maddiz
Tja, ingen har dött av att en vuxen ringer upp och stönar i luren heller, det är helt okej då?
Kagura - sa jag att det var ok?
Håll dig till ämnet du har skapat, dvs din tråd.
Starta en ny tråd om du vill diskutera folk som flåser i luren?
maddiz
Det är min tråd.
Så allt som ingen dött av är okej? Då måste det vara okej med vuxna som ringer och flåsar i luren med.
Det är inte okej att busringa, och störa andra människor.