• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jossebell

"jag törs inte krysta när jag ska göra nr 2 för jag har hört att vattnet kan gå då och jag är bara i v18"

"min man får inte ha sex med mig medans jag är gravid han kan ju skada barnet"

"kudde eller inte kudde det är frågan"

"när började ditt barn gå, krypa, sitta utan stöd, äta själv, måla picasso immitaioner, läsa kärnfysik etc."

• Jossebell

"när kan man lämna bort sitt barn till barnvakt första gången?"

Svar: tja du måste vara utskriven från förlossningen och sedan är det praktiskt om du inte ska amma.

• Bekali

"när började ditt barn gå, krypa, sitta utan stöd, äta själv, måla picasso immitaioner, läsa kärnfysik etc."
    -------------------------------------------------------------

självklart är mina barn födda med dem kunskaperna... vaddå är inte era barn det?!

Är mina barn överbegåvade då?!

• Nyfiken gul

alla fattigdomstrådar är väl vid det här laget ganska klassiska också....

man bor typ i en pappkartong på en gångväg och dricker vatten från bäcken.. men likförbannat vill man inte söka hjälp..

nähä--- ge fan i o gnäll då!

Eller alla typer av diverse fusk som förekommer i ekonomitrådar - på vilken adress ska jag skriva mig för att ha rätt att söka bidragen för jag är ju sååå fattig som ensamstående (men sen att jag egentligen är sambo ska alla bara skita i.. )

• Tjollabolla
    Nyfiken gul skrev 2007-02-02 14:09:29 följande:
    alla fattigdomstrådar är väl vid det här laget ganska klassiska också....man bor typ i en pappkartong på en gångväg och dricker vatten från bäcken.. men likförbannat vill man inte söka hjälp..nähä--- ge fan i o gnäll då!Eller alla typer av diverse fusk som förekommer i ekonomitrådar - på vilken adress ska jag skriva mig för att ha rätt att söka bidragen för jag är ju sååå fattig som ensamstående (men sen att jag egentligen är sambo ska alla bara skita i.. )
    Å glöm inte att trots pappkartongen så har dom dator med internet
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Bekali

sen ska vi inte talade om "snittbarn" vilken risk dem fick ta då dem skulle ut....

Jag blev snittad då min dotter skulle ut.... hon har jätte stort leénde... kan de bero på att kirurgen/förlossningsläkare slant med kniven....?!

för varken jag äller dotterns pappa har stora leénden.... *fnissar*

• Jossebell

intetsägande rubriker:

en fråga.

kan någon hjälpa mig fort

var ligger storgatan (sedan ingen stad, men det är klart ett sthlm fenomen)

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:08:36 följande:
    "när började ditt barn gå, krypa, sitta utan stöd, äta själv, måla picasso immitaioner, läsa kärnfysik etc." ----------------------------------- --------------------------självklart är mina barn födda med dem kunskaperna... vaddå är inte era barn det?!Är mina barn överbegåvade då?!
    Mitt barn som är 1 månad kan gå på toa själv, äta med kniv o gaffel, dansa tango o köra bil. Är han tidig i sin utveckling???
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:11:19 följande:
    sen ska vi inte talade om "snittbarn" vilken risk dem fick ta då dem skulle ut....Jag blev snittad då min dotter skulle ut.... hon har jätte stort leénde... kan de bero på att kirurgen/förlossningsläkare slant med kniven....?!för varken jag äller dotterns pappa har stora leénden.... *fnissar*
    hahhahaahha!!
    Screw you guys, I'm going home
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!