• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Florro
    Chilimon skrev 2007-02-02 13:35:30 följande:
    Finns säkert här i tråden nånstans:"Det som sägs på FL, stannar på FL"Eh hellooo, it´s a internet-community! Öppet för hela världen Allt är ju relativt
    Åh den är nog den roligaste nånsin..Det som sägs på FL stannar på FL..

ja menar, hm, vad tänker folk med?:)
  • Bekali

ojsan... men de gör inget... för de finns väl inga karlar för min karl brukar alltid säga att han har barnasinnet i behåll eller nåt i den stilen så är man en karl så är man ett barn eller... hallå hjälp... *skojja bara*

sorry... flåååååt.... mej!, lilla du =)

• Beckah82
    Chilimon skrev 2007-02-02 13:35:30 följande:
    Det som sägs på FL, stannar på FL
    Hehe nepp! Nu tänker jag minsann ringa såväl din granne som din morsa och skvallra att du är i bebisverkstad!
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • vildamamma
    Ocean WoW skrev 2007-02-02 13:35:04 följande:
    Fy sjutton vilken vidrig tråd och vilka vidriga människor ni är som klankar ner på alla inne på FL! Fattar ni inte att de bara vill ha hjälp? Om ni inte gillar deras trådar så läs dem inte.
    Men allvarligt
    visst vissa saker är kanske inte självklara för alla, men om folk har TEX vattenavgång så skall väl för 17 personen ringa t förlossningen å rådfråga, för inte är det vi som skall förlösa människan!
    å bara för en person som är bajsnödig i v 20 så innebär de inte att barnet föds inom 10 minuter.

Å en sak jag tycker är konstigt är att så fort nån får ett symptom i slutet av grav. så kommer 55 likadana trådar upp av gravida som har samma symptom i v 1-42 å då skall massa människor föda plötsligt.

De jag irriterar mig är att folk inte tänker efter ibland å vill de ha råd så läser dom inte vad som skrivs.
    å dom som svarar hoppar på ts direkt i vissa fall efter å läst rubriken bara, å sen fattar dom efter 500 kommentarer att så va de juh inte alls när personen (oftast anonym) läst innehållet.,
    utan ja... suck säger jag bara...
    å har du inte irriterat dig på något, så är du den första jag mött på fl som inte har!!!!!!

å här har vi en tråd för å avreagera oss så inte olämpligt innehåll kommer t folk som behöver hjälp!!
    ♡ BF 28/2 ♡
  • Jossebell

shit jag som ofta bryter "tystnadspliken" och pratar om fl med andra utanför fl. Stäm mig!

Om man hoppar in i denna tråd nu hur som helst så kan man nog missa själva poängen. Det är inget gnöl och det är ingen idiotförklaring utan mer ett forum för klichéer, eller?

• Bekali

beckah82... du har en pojke sen tidigare... den här gången då... såg du till o ta bort verktygslådan under sängen så det blir en av andra sorten den här gången...?!

för jag har läst på fl att det finns olika metoder för att bestämma könet på sitt barn redan innan genom olika metoder.... man kan om man vill ha flicka ha 6 nån dag innan ägglossning för "flickspermisarna överlever längst) och för en grabb är de säkrast o ha mys på 1:a ägglossningsdagen etc... alternativt ställa en verktygslåda under sängen för en pojke och köks-servis för en flicka m.m

• vildamamma

eller driver du me oss som både överdriver å driver lite granna me andra?

♡ BF 28/2 ♡
  • Jossebell

jo det där med att få önskat kön stämmer säkert lika säkert som att om man använder rätt ställning så blir det lättare tvillingar. Det vet väll alla!!!!!

• Tjollabolla
    Jossebell skrev 2007-02-02 13:58:03 följande:
    shit jag som ofta bryter "tystnadspliken" och pratar om fl med andra utanför fl. Stäm mig!Om man hoppar in i denna tråd nu hur som helst så kan man nog missa själva poängen. Det är inget gnöl och det är ingen idiotförklaring utan mer ett forum för klichéer, eller?
    Hehe, den har jag oxå brutit. Såå kul o prata om alla puckon
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Bekali

japp och så måste man ju vara akrobat oxå... då man tillverkar barn... man skall stå på huvudet minst nån timme efter samlag, annars riskerar man att sperman rinner ut igen , haha!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!