Ocean WoW skrev 2007-02-02 13:35:04 följande:
Fy sjutton vilken vidrig tråd och vilka vidriga människor ni är som klankar ner på alla inne på FL! Fattar ni inte att de bara vill ha hjälp? Om ni inte gillar deras trådar så läs dem inte.
Men allvarligt
visst vissa saker är kanske inte självklara för alla, men om folk har TEX vattenavgång så skall väl för 17 personen ringa t förlossningen å rådfråga, för inte är det vi som skall förlösa människan!
å bara för en person som är bajsnödig i v 20 så innebär de inte att barnet föds inom 10 minuter.
Å en sak jag tycker är konstigt är att så fort nån får ett symptom i slutet av grav. så kommer 55 likadana trådar upp av gravida som har samma symptom i v 1-42 å då skall massa människor föda plötsligt.
De jag irriterar mig är att folk inte tänker efter ibland å vill de ha råd så läser dom inte vad som skrivs.
å dom som svarar hoppar på ts direkt i vissa fall efter å läst rubriken bara, å sen fattar dom efter 500 kommentarer att så va de juh inte alls när personen (oftast anonym) läst innehållet.,
utan ja... suck säger jag bara...
å har du inte irriterat dig på något, så är du den första jag mött på fl som inte har!!!!!!
å här har vi en tråd för å avreagera oss så inte olämpligt innehåll kommer t folk som behöver hjälp!!