• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Chilimon

Finns säkert här i tråden nånstans:

"Det som sägs på FL, stannar på FL"

Eh hellooo, it´s a internet-community! Öppet för hela världen

Allt är ju relativt
  • Signatur

är det föresten ingen som vill fotoshoppa mina barn?

• Ocean WoW

*styrkekramar till Ocean WoW* Jag vet precis hur det känns!!!!

• Chilimon
    Ocean WoW skrev 2007-02-02 13:35:04 följande:
    Fy sjutton vilken vidrig tråd och vilka vidriga människor ni är som klankar ner på alla inne på FL! Fattar ni inte att de bara vill ha hjälp? Om ni inte gillar deras trådar så läs dem inte.
    Varför läste du den här tråden då?
    Allt är ju relativt
  • Göteborgsbruden
    Velour skrev 2007-02-02 13:29:50 följande:
    -Jag fick vääärldens orgasm igår!-GRATTIS!(låter så förbaskat dumt när folk GRATTAR en som fick orgasm)
    Ja att gratta någon för en orgasm låter ju ganska dumt, hehehe
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Ocean WoW skrev 2007-02-02 13:35:04 följande:
    Fy sjutton vilken vidrig tråd och vilka vidriga människor ni är som klankar ner på alla inne på FL! Fattar ni inte att de bara vill ha hjälp? Om ni inte gillar deras trådar så läs dem inte.
    Mohahahhahahahahaha!!!!!

• Bekali

haha ja visst är det vidrigt med lite humor..... hahaha

näää... tjejjer... vi måste vara allvarliga... man får inte se humor i saker o ting *farligt, farligt* det kan ju vara nån som tar illa vid sig...*asg*

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 13:47:40 följande:
    haha ja visst är det vidrigt med lite humor..... hahahanäää... tjejjer... vi måste vara allvarliga... man får inte se humor i saker o ting *farligt, farligt* det kan ju vara nån som tar illa vid sig...*asg*
    Ja vi måste ju skärpa oss

*asg*!!
  • Bekali

haha... ja dem som ta illa vid sig kanske söker hjälp nån annanstans än fl och det vore ju rent av förkastligt för det är ju vi här på fl som är de bästa psykologerna, de bästa läkarna och det bästa stödet i livet... vad vore livet utan oss *ler stort*

• Ocean WoW

Bekali nu gjorde du mig jätteledsen!

Tog illa vid mig när du skrev "tjejjer"... tänk på alla killar som läser denna tråd då?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!