• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Tjollabolla

"Vad har ni för blöjor till era barn?"

"Blöjor?? Det behövs faktiskt inte! Min son är 5 månader och han går (obervera GÅR) på pottan minsann! Det kan alla barn göra!"

.?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Tjollabolla
    Princess85 skrev 2007-02-02 14:15:11 följande:
    Jag är täppt i näsan o snorig, är jag gravid?????*hoppas* Screw you guys, I'm going home
    Klart att du är! Grattiiizzz!
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Bekali

Bekali skrev 2007-02-02 14:08:36 följande:
    "när började ditt barn gå, krypa, sitta utan stöd, äta själv, måla picasso immitaioner, läsa kärnfysik etc." självklart är mina barn födda med dem kunskaperna... vaddå är inte era barn det?!Är mina barn överbegåvade då?!

Princess85
    Mitt barn som är 1 månad kan gå på toa själv, äta med kniv o gaffel, dansa tango o köra bil. Är han tidig i sin utveckling???
    Screw you guys, I'm going home

------------------------------------------------------------------

tjitt här går de snabbt i vändningarna... igår hade du bara en massa råttor och idag har du en bebis som är en månad och som kan en massa saker... överbegåvad!!!

wow! jag är impad.... hmmmm... jag tror... TROLLVARNING!

• Göteborgsbruden
    Tjollabolla skrev 2007-02-02 14:15:45 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-02 14:15:11 följande: Jag är täppt i näsan o snorig, är jag gravid?????*hoppas* Screw you guys, I'm going homeKlart att du är! Grattiiizzz! .•:*¨¨*:•.Gravid i v.36.•:*¨¨*:•.
    Ohhh vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!
  • morsa06

I natt vaknade jag av att det forsade nån slags genomskinlig halvrosa vätska från mig.. sedan fik jag jätteont i magen. Vart ringer man om sånt här?? Snälla hjälp mig, är inte så insatt i det här med konstiga flytningar.. snälla hjälp mig!

• Bekali

"Vad har ni för blöjor till era barn?"

"Blöjor?? Det behövs faktiskt inte! Min son är 5 månader och han går (obervera GÅR) på pottan minsann! Det kan alla barn göra!"

-----------------------------------------------------------------

Går på pottan.... det gör inte mina barn... för dem får så dåligt med mat så de behövs liksom inte dem liksom lever på reserverna så att säga ....

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:15:52 följande:
    Bekali skrev 2007-02-02 14:08:36 följande: "när började ditt barn gå, krypa, sitta utan stöd, äta själv, måla picasso immitaioner, läsa kärnfysik etc." självklart är mina barn födda med dem kunskaperna... vaddå är inte era barn det?!Är mina barn överbegåvade då?! Princess85 Mitt barn som är 1 månad kan gå på toa själv, äta med kniv o gaffel, dansa tango o köra bil. Är han tidig i sin utveckling???Screw you guys, I'm going home----------------------------------- -------------------------------tjitt här går de snabbt i vändningarna... igår hade du bara en massa råttor och idag har du en bebis som är en månad och som kan en massa saker... överbegåvad!!!wow! jag är impad.... hmmmm... jag tror... TROLLVARNING!
    Tycker du är elak o omogen, tänker inte diskutera med dej!!

• Göteborgsbruden
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:18:03 följande:
    I natt vaknade jag av att det forsade nån slags genomskinlig halvrosa vätska från mig.. sedan fik jag jätteont i magen. Vart ringer man om sånt här?? Snälla hjälp mig, är inte så insatt i det här med konstiga flytningar.. snälla hjälp mig!
    Du är gravid!!!!!!!
  • Bekali

----------------------------------------------------------------

Det finns "mattor" som man kan bli jättehjälpt av vid sängvätning... kontakta distrikts-sköterskan hon kan sådant

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!