• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:35:54 följande:
    eisa=Dräm han i elementet så blir han både öm och varm
    hahahahhhh
  • Linda1976
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:35:35 följande:
    Jag älskade ordet White trash innan..  Påpekade att min sambos ex var whitetrash i studens hetta.. hon blev helt förstummad.. o arg.men nu när alla andra använder det så känns det så... ja.. "ute"...
    Du får använda hillbilly istället!
    A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • eisa

Jag skulle ALDRIG kunna umgås med en muslim och det får inte mina barn göra heller!!!

Det låter ju rasistiskt...

VA??? VAD låter rasistiskt? Jag är INTE rasist!!

• Laire
    eisa skrev 2007-01-31 22:36:09 följande:
    72364 klick och inget svar!? Är jag verkligen så ointressant? *snyftar*
    Stackars TS *styrkekram*

Vet nu inte vad Tjekoslovakiens transportministers dotterson hette år 1977, men puffar och hoppas du får svar!
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Rokka Jill
    Linda1976 skrev 2007-01-31 22:36:43 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:35:35 följande: Jag älskade ordet White trash innan..  Påpekade att min sambos ex var whitetrash i studens hetta.. hon blev helt förstummad.. o arg.men nu när alla andra använder det så känns det så... ja.. "ute"... Du får använda hillbilly istället! A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
    hahahaha... men hon bor med sin mamma.. jag har inte hört det innan
    så jag kan ju länka till FL's egna uppslagsverk..

www.wikipedia.org
  • Tussetösen

asså vad e det för människor som startar trådar som heter:

"Gör det ont att föda barn" och helst ska man inte svara ärligt, för gör man det så får man folk emot sig för man e FÖR ärlig och skrämmer ts...

"hur ont gör det på en skala"- alla har ju olika skalor..!

varför får man inte va ärlig????

• eisa
    Laire skrev 2007-01-31 22:37:40 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:36:09 följande: 72364 klick och inget svar!? Är jag verkligen så ointressant? *snyftar* Stackars TS *styrkekram*Vet nu inte vad Tjekoslovakiens transportministers dotterson hette år 1977, men puffar och hoppas du får svar! Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    Tack! *kram*
  • Laire
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:36:40 följande:
     Jag är inte Svensk. Men man döper först sina barn i kyrkan.. Du vet ceremonin. Du hade i svenska????
    Var tacksam att du fick komma till vårt fina land och få socialbidrag istället för att gnälla på oss. Jag vet vart man döper, jag är ju SVENSK!
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • RebelRose

"Nu tar vi nya tag,vi som ska gå ner 30 kilo på 2 veckor"
    Senare i tråden:
    uscha,känner mig lite snuvig så jag tröståt två paket mumsmums

Idag hade jag unnardag och åt 3 kilo choklad,men imorrn ska jag gå ut ed hunden..

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!