• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa

Ännu en helt meningslös tråd... Suck... Har ni inget bättre för er?? Patetiskt.

• eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:39:29 följande:
    "Nu tar vi nya tag,vi som ska gå ner 30 kilo på 2 veckor"Senare i tråden:uscha,känner mig lite snuvig så jag tröståt två paket mumsmumsIdag hade jag unnardag och åt 3 kilo choklad,men imorrn ska jag gå ut ed hunden..
    Hahahahahahahah *dör*
  • Rokka Jill
    Laire skrev 2007-01-31 22:39:12 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:36:40 följande:  Jag är inte Svensk. Men man döper först sina barn i kyrkan.. Du vet ceremonin. Du hade i svenska???? Var tacksam att du fick komma till vårt fina land och få socialbidrag istället för att gnälla på oss. Jag vet vart man döper, jag är ju SVENSK! Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    (jag har faktiskt aldrig haft soccebidrag.. o jag hade ett tag två jobb..)
    Jag röstade blått o jag är stolt för detta!!!
  • Laire

Jag fattar inte, jag gick ner 30 kilo på en månad med pulverdiet, nu är allt tillbaka efter en vecka.

Jag har ju varit jättenoga och alltid tagit lightläsk på McDonalds!

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • eisa
    Laire skrev 2007-01-31 22:39:12 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:36:40 följande:  Jag är inte Svensk. Men man döper först sina barn i kyrkan.. Du vet ceremonin. Du hade i svenska???? Var tacksam att du fick komma till vårt fina land och få socialbidrag istället för att gnälla på oss. Jag vet vart man döper, jag är ju SVENSK! Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    Sluta skriva med versaler man skriker då!!
  • Laire
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:40:39 följande:
    (jag har faktiskt aldrig haft soccebidrag.. o jag hade ett tag två jobb..) Jag röstade blått o jag är stolt för detta!!!
    Men det vet du väl att ALLA invandrare fuskar och lever på soc?
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • eisa
    Laire skrev 2007-01-31 22:40:56 följande:
    Jag fattar inte, jag gick ner 30 kilo på en månad med pulverdiet, nu är allt tillbaka efter en vecka. Jag har ju varit jättenoga och alltid tagit lightläsk på McDonalds! Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    *styrkekramar i massor*

Jag vet precis hur det känns, min faster var också tjock
  • Rokka Jill
    Laire skrev 2007-01-31 22:42:05 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:40:39 följande: (jag har faktiskt aldrig haft soccebidrag.. o jag hade ett tag två jobb..) Jag röstade blått o jag är stolt för detta!!!Men det vet du väl att ALLA invandrare fuskar och lever på soc? Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    Kolla upp mig på ratsit, Är det nya uppgifter kan du ju se vad jag tjänade under tiden jag avr höggravid o föräldraledig
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!