• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Laire
    eisa skrev 2007-01-31 22:41:14 följande:
     Sluta skriva med versaler man skriker då!!
    JÄVLA SPRÅKFACIST! STICK TILL NÅGON ANNAN
    TRÅD! LÄS INTE OM DU STÖR DIG!!
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • RebelRose

vadå?min 6 månaders mår inte dåligt av McDonalds ibland(3ggr i veckan)!!!!!!
    Han får faktiskt morötter till dessingen!!!!!!!!!!!!

Du vet inget,du har inga barn!!!!!!!!

Nä,men jag har en utbildning i näringslära..

Skit ner dig,försvinn från min tråd!!

• Rokka Jill

Hur räknar man ut SGI?
    www.forsakringskassan.se
    men jag har varit där o fattar inte.

(hon som länkade fattar heller inte sidan.. men tycker ändå det e så kul att trycka ner henne så...)
    Men ring fk..

• Laire
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:43:15 följande:
    Laire skrev 2007-01-31 22:42:05 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:40:39 följande: (jag har faktiskt aldrig haft soccebidrag.. o jag hade ett tag två jobb..) Jag röstade blått o jag är stolt för detta!!!Men det vet du väl att ALLA invandrare fuskar och lever på soc? Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.Kolla upp mig på ratsit, Är det nya uppgifter kan du ju se vad jag tjänade under tiden jag avr höggravid o föräldraledig
    Bara så vi båda är med, du är medveten om att jag är ironisk i mina inlägg?
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • eisa
    Laire skrev 2007-01-31 22:43:28 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:41:14 följande:  Sluta skriva med versaler man skriker då!! JÄVLA SPRÅKFACIST! STICK TILL NÅGON ANNANTRÅD! LÄS INTE OM DU STÖR DIG!! Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    Tråkigt att du inte klarar av att diskutera på en normal nivå...
  • eisa
    Bouldermus skrev 2007-01-31 22:45:10 följande:
    Nu lämnar jag FL
    Hahahhahahhahhaah!
  • Laire

Jaha, här skriver man och skriver och ingen TS!

Det är nog Eisas fel, du har jagat bort henne från datorn!

• Rokka Jill
    Laire skrev 2007-01-31 22:44:40 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:43:15 följande: Laire skrev 2007-01-31 22:42:05 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:40:39 följande: (jag har faktiskt aldrig haft soccebidrag.. o jag hade ett tag två jobb..) Jag röstade blått o jag är stolt för detta!!!Men det vet du väl att ALLA invandrare fuskar och lever på soc? Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.Kolla upp mig på ratsit, Är det nya uppgifter kan du ju se vad jag tjänade under tiden jag avr höggravid o föräldraledig Bara så vi båda är med, du är medveten om att jag är ironisk i mina inlägg? Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    ja jo... men jag gör ju ALLT för att visa att jag INTE LJUGER!!!!!!!
    Du vet Fl betyder allt.. jag menar allt för vissa
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!