• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • numberone

AHAHAHAHAHHAAHAHAHAHA UNDERBAR TRÅD!!!Glad

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:47:33 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:47:18 följande: Var tog TS vägen?Hon fick nog inte de svar hon hade tänkt sig, hehe... Skulle inte du dra?
    Jag diskuterar inte mer med dig då du har visat gång på gång att du inte klarar av att diskutera på en vuxen nivå!
  • Rokka Jill
    Freida skrev 2007-01-31 22:47:15 följande:
    Mina barn heter Wilma Wilmer oxh Webster och är 3, 2 och 1 år. Jag heter Wendy och min man Wille. Här är bilder på vårt hus som är 3 vånongar högt och som jag själv inrett. Finns även bilder på våra wowwar Whisper och Whedding. Bilder på den brudklänning jag hade, på ringen och på våra juvliga prinsar och vår prinsessa när de var brudfölje. Bilder då jag just stärkt mina naglar. Bilder på bebben som är i magen och på den kommande bebben i magens barnvagn, snuttefilt, bilstol, blöjor, tandborste, cykel, rakhyvlar... VÄLKOMMEN TILL WÅR WÄRLD!
    du som verkar ha så bra smak.. skulle jag valt Cerise eller den jag har nu?
    Scootern.. inköpt 31/1- 07
  • Ciccin3

Jag som hänger mycket i religionstrådarna stöter ofta på följande:

"Nej Jehovas är INTE en sekt!!!!!!"

Lit de parade
  • eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:47:27 följande:
    "Jag tycker mitt barn är fult!Vad skajag göra?"Dra en papperspåse över huvudet på honom då..Asså,Det här är faktiskt ALVARLIGT??vad ska jag göra???Nä,då vet jag inte..Skit ner dig,försvinn från min tråd!
    *styrkekramar*

Jag vet hur det känns jag tyckte också att mitt barn var fult i början men det går över!!! Prata med BVC annars!
  • Linda1976
    Freida skrev 2007-01-31 22:47:15 följande:
    Mina barn heter Wilma Wilmer oxh Webster och är 3, 2 och 1 år. Jag heter Wendy och min man Wille. Här är bilder på vårt hus som är 3 vånongar högt och som jag själv inrett. Finns även bilder på våra wowwar Whisper och Whedding. Bilder på den brudklänning jag hade, på ringen och på våra juvliga prinsar och vår prinsessa när de var brudfölje. Bilder då jag just stärkt mina naglar. Bilder på bebben som är i magen och på den kommande bebben i magens barnvagn, snuttefilt, bilstol, blöjor, tandborste, cykel, rakhyvlar... VÄLKOMMEN TILL WÅR WÄRLD!
    *ramlar av stolen av skrattkramper*
    A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Rokka Jill
    eisa skrev 2007-01-31 22:49:08 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:47:33 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:47:18 följande: Var tog TS vägen?Hon fick nog inte de svar hon hade tänkt sig, hehe... Skulle inte du dra? Jag diskuterar inte mer med dig då du har visat gång på gång att du inte klarar av att diskutera på en vuxen nivå!
    Nä jag ville bara dubbelkolla, här luktar lite dubbelmoral.. du säger att du ska dra.. ändå är du kvar o skriver...
  • eisa
    Laire skrev 2007-01-31 22:48:25 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:45:59 följande:  ja jo... men jag gör ju ALLT för att visa att jag INTE LJUGER!!!!!!! Du vet Fl betyder allt.. jag menar allt för vissa Haha, bra, blev lite orolig där ett tag. Har träffat på allt för många som inte förstår ironi, vilket osökt får mig att tänka på:Tråden: Mina barn har fladdermusvingar, vad gör jag?Kategori: SandlådanSvar: Men vaddå, är det något nytt syndrom?Öh, driver du med oss?Jag fattar inte... Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    hahaahahahahhah
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!