• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • RebelRose

Min sambo barar spelar WOW hela tiden,vad göra för att få honom att sluta?Har hotat, bett och ställt ultimatum?

Dra ut sladden och sälj datorjäveln på söndagsbörsen!

Men då blir han ju SUR!!

JA,OCH?

• eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:50:21 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:49:08 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:47:33 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:47:18 följande: Var tog TS vägen?Hon fick nog inte de svar hon hade tänkt sig, hehe... Skulle inte du dra? Jag diskuterar inte mer med dig då du har visat gång på gång att du inte klarar av att diskutera på en vuxen nivå! Nä jag ville bara dubbelkolla, här luktar lite dubbelmoral.. du säger att du ska dra.. ändå är du kvar o skriver...
    Du vet uppenbarligen inte definitiionen av dubbelmoral, kolla här så lär du dig www.dubbelmoral.se
  • eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:51:31 följande:
    Min sambo barar spelar WOW hela tiden,vad göra för att få honom att sluta?Har hotat, bett och ställt ultimatum?Dra ut sladden och sälj datorjäveln på söndagsbörsen!Men då blir han ju SUR!!JA,OCH?
    *styrkekramar i mängder*
  • Freida

Med risk för att bli mobbad men hur citerar man... antagligen är min dator för tröd *höhö*,,allvarligt asså...

• Rokka Jill

Mitt barn har blåmärken över hela kroppen förutom snippan o rumpan.. jag misstänker att pojkvännen är en pedofil.
    - han slår inte barnet då?
    Nej det skulle han AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDRIG göra!

• eisa
    Freida skrev 2007-01-31 22:52:46 följande:
    Med risk för att bli mobbad men hur citerar man... antagligen är min dator för tröd *höhö*,,allvarligt asså...
    Det är bara att trycka på citeringsknappen, har du plus förresten???
  • Rokka Jill

Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier.

• eisa

Vad heter flickors könsorgan???
    Snippa
    Kussimurra
    Muff
    Skåra

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!