• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande:
    Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier.
    *styrkekramar*

Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men...
  • Laire

Hur gör jag för att få in bilder i inlägg?

Person 1 klistrar in länk till en tråd om samma sak

Person 2 klistrar in en länk till sökresultat på bild i inlägg

Ts: Puff??

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Rokka Jill
    Laire skrev 2007-01-31 22:55:12 följande:
    Hur gör jag för att få in bilder i inlägg?Person 1 klistrar in länk till en tråd om samma sakPerson 2 klistrar in en länk till sökresultat på bild i inläggTs: Puff?? Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    *viker mig*
  • eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:55:39 följande:
    inget citat men.... PHOTOSHOP gör mig SNYGGWIKIPEDIA gör mig SMART
    Exakt!!!!!!!! Hahahahahah sjukt klockrent!
  • Rokka Jill
    eisa skrev 2007-01-31 22:55:01 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande: Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier. *styrkekramar*Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men...
    Nej det beror nog på det.. jag ammade henne BARA i fyra år.. sen tvingade min SVÄRMOR att sluta..
    men hon sover ändå i sängen med oss fast hon e 14 år.. Fast jag stör mig lite på att hon vill ligga mellan mig o min nya pojkvänn..
  • eisa

"Min kille porrsufar, tror jag..."

"LÄMNA HONOM!!! Du förtjänar mycket bättre!"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!