• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • KatastrofKatt
    etanol skrev 2007-03-28 09:30:14 följande:
    Jahapp, så har man sökt sig ett jobb igen då...Får man extrapengar om man är föräldraledig OCH söker jobb samtidigt tro?Katten, jag tar ditt jobb...vad sägs om det?! Så kan du vara hemma och fisa in fåtöljen! OK?!
    du får mitt jobb om du vet mitt yrke UTAN att glo i presentationen...
    stryk mig medhårs
  • etanol

Var här på fl faktiskt, en tråd där man skulle gissa vilket kön...*suck*...Tillslut kläckte jag ur mig ;
    Jag tror det blir en BRAX...

Åh, jävl*r säger jag bara. Man ska inte väcka dom björnar som sover..eller björnar förresten...en flock skräniga kajor var det ju...

Plusskan (hajja ordvitsen...pluss kan)
    Flarnet
    Åbäke
    Bökåstök
    Stråvassare
    Vass-strå
    Fräken
    FränaFia
    Fria
    Skänky
    Alladina
    Allamina
    Goåglaukom
    Sitter fast

• etanol

KK: Kunde inte låta bli å tjyvkika... Ha, jag har faktiskt jobbat extra som det du gör, och min kära mor var någon sån där föreståndare för en fritidsgård när jag växte upp...Coolt va?

• Fröken Sophia

*tackar å bugar för alla förslag*

Haaaaa.. Brax så underbart, jag antar att du inte var så populär efter det. Vänta bara tills att jag lägger ut bilder på min mage - DÅ ska ni få gissa!!! Jag tror själv att det blir en fis med en mössa!

Så "fisbäjbyn" kanske??

• Fröken Sophia

niamh - good catch!! *nickar gillande*

• KatastrofKatt

hur ofta kliar det inte i fingrarna när man snubblar över en "gissa könet"-trådar..
    hittills har jag lyckats hålla dem i styr.. tror jag.

coolt etanol.. var då?

stryk mig medhårs
  • Dävvil

Hihi brax... men menade du fisk eller väderspänning?

Uh mycket att göra på jobbet idag, ingen tid till roligt å jag har vart för trött för att eh multitaska FL ihop med jobbet. Det var svårt nog att jobba ändå, pollenet har slagit rot i mitt system. *bootar om*

• Arvid06Allis09

AJ AJ AJ!!! Slog precis i fotknölen i ett hörn!!!! *hoppar runt, skriker å svär* Å så är det ingen här som kan tycka illa om mig!! *snyft*

• KatastrofKatt
    Arvid06Allis09 skrev 2007-03-28 19:14:10 följande:
    AJ AJ AJ!!! Slog precis i fotknölen i ett hörn!!!! *hoppar runt, skriker å svär* Å så är det ingen här som kan tycka illa om mig!! *snyft*
    *klappa hårt på huvet*
    stryk mig medhårs
  • SandraJ

Va fan!? Varför får man dikutera Big Brother personer men inte personer från nått annat program!? *Arg*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!