• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Sofia: Klart du är cool, det vet ju varenda en på FL... Kan ju bara vara så att bebben är lite hårdhänt därinne. Du får sluta att dra in magen helt enkelt...*ett skämt fullt av färgglada paraplydrinkar*

*hivar över en kladdig styjkekjaaam iaf*

• etanol

Bil, jag har ingen bil...sambon kör en ford stackarn. Ha, han fick fortkörningsbot igår, klantskallen. Han körde 58 på 50-väg och fick 2000:- i böter!!! AKTA ER FÖR FORTKÖRNING!!! Det var pengar som behövdes till annat vill jag lova.

Jag kallar honom numer för Booten Pelle...*asg*

• Fröken Sophia

etanol *skrattar* eller så vart för att vi hade sex igår kväll
    Änyhow - jag pallar inte med att oroa mig men tar tacksamt emot en kladdig styrkekram..hmmm...de är kanske inte så dumma i alla fall...OH nej nu måste jag ha fått feber också

Booten Pelle haha...det där kan du tracka honom för lääänge det vet du va?!

• lilla79

etanol:

sofia: det är tydligen vanligt med blödningar, hela vårt kompisgäng ynglar av sig,m jag är den ende som INTE är gravid så jag får höra allt. Det är faktiskt kul att höra och jag är nu en levande uppslagsbok

• lilla79

MAO kan jag ge massor av råd inne på FL utan att någonsin ha upplevt det själv, såsom halva FL:s invånare..
    "inte för att jag har barn själv, men så skulle jag aaaaldrig göra med/mot mina barn"

• etanol

Sofia: Lääänge länge...

"Jag har en boot, han heter Pelle, Pelle heter han,
    och han kan köra köra fort som fan.
    Han blir stoppad i varje kontroll,
    för på farten har han absolut noll koll"

lilla79: Det är bara å kräkas ur sig alla kunskaper härinne, det gör ju alla andra..

• Fröken Sophia

lilla79 jooo klart att det är vanligt med blödningar men det SKA INTE HÄNDA MIG!!!!

fast bm sa att det förmodligen var sköra slemhinnor i kombination med sex som var orsaken! inget mer sex alltså

Härligt att all denna kompetens är samlad här på FL, vad hade man gjort annars???

• Fröken Sophia

"Jag tycker att min dildo börjar bli så tråkig att onanera med. Kan ni ge förslag på andra saker? Har testat glasflaskor, men det gör så ont när de går sönder, så helst saker man inte måste uppsöka läkare efter att ha använt!"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!