• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Mobilen, ungarnas nappflaska, skurborsten, vattenkannan det finns massor av prylar du kan använda Sofia!

• Fröken Sophia

mobilen - jag sätter den på vibrationssignal - ringer du om sådär 2 minuter etanol 0706 - 66 66 66 !!

• Fröken Sophia

tack de' va' niiiiice!!!

På tal om djävulen var är Dävvil idag? Och Julias mamma och 0:an?? Är det bara du och jag som kan slita oss från vårt oerhört roliga och stimulerande arbete/föräldraledighet för att sitta här?

• Fröken Sophia

och en massa andra *hoho* ekar på FL idag.

• etanol

Ja, den här solen har nog lurat ut de flesta idag tror jag...*blänger surt på solen genom mina solglasögon, bakom de nerdragna persiennerna*

Har en sjuk dotter härhemma så själv blir man ju innesittande heeela lååånga daaagen....*gäspar*

• Fröken Sophia

Allvarligt nu: Jag är trött på mitt nick! Har ni några förslag på vad jag ska byta till. Tar tacksamt emot alla förslag! Vinnarförslaget får pris!

• etanol

Geten
    Såfi(n)a
    Allväder
    Munväder
    Munläder
    Läderläppen
    Läppfia
    Fiasnoosa
    Znooz
    Zabrans
    Brallan
    Braxen (har en kul historia om den förresten)
    Axtaxen
    Taxameter

• Fröken Sophia

*asg*

VAR får du allt ifrån etanol??? Men Geten, ärligt talat? Gillar Znooz - påminner om sånt jag helst vill göra när väckarklockan ringer!

Får jag höra Braxen-historien?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!