• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • KatastrofKatt
    Arvid06Allis09 skrev 2007-03-28 22:39:41 följande:
    *drar katten lite i svansen*
    *använda som klösbräda*
    stryk mig medhårs
  • etanol

KK; Vaddå var då? *försöker förstå KK´s tankegångar, eller så muckar jag bara gräl*

Jag har lagt ut ett fett kassaskåp på försäljning, måste skrapa ihop pengar fort som attan. Ska lägga ut soffan och stereon också. *drömmer om stålar*

• etanol

*säljer hela bohaget*

Dävvil: Long time, "running nose"...*dävvils indiannamn*

• Fröken Sophia

*köper allt vi säger väl 500 va?!*

*GÄSP* suck vad trött jag är idag!

och

"Jag har fått grön/svarta flytningar som luktar mögel! Hjälp!! Vad ska jag göra?"

• Fröken Sophia

*klappar KatKatt över ryggen och kliar lite på magen*

*goooosig kisse*

• etanol

Mögel sa du....hmmmm....mecka iordning lite penicillin och sälj på svarta marknaden i nåt U-land vettja...*ser dollartecken överallt*

• Pneu

Sofia - smörj med lite bröstmjölk eller Bodyshops cocoa butter, så är det borta innan lunch. Använd absolut inte penicillin i onödan, du kan bli en zombie.

• Mississell

Gomorron! Fick en härlig start på dagen för ett par timmar sedan. Jag gör egna smycken, och har alla tillbehör prydligt nerpackade i lådor. Men Adam fick givetvis tag i en av lådorna, en förvaringsbox med 32 fack i olika storlekar, fyllda med pytte-pyttesmå saker som klämpärlor, lås, stavar, ringöglor etc. Han skakade runt boxen att par ggr så att allt blandades lite prydligt, och lyckades sedan öppna den så att en del av innehållet hamnade på golvet...Förvånad
    Jag var inte så jätteglad och lycklig just då kan jag säga!

Så nu vet jag vad jag har att göra under dagen, det är ingen idé att försöka sortera allt nu dock utan jag får vänta tills han sover middag. *Tittar längtande på brännbollsslagträt...*

Fast egentloigen borde jag plugga, har prov i samhällskunskap på måndag. Samhällsekonomi och annat skoj...Ledsen

Fade away and radiate...
  • Fröken Sophia

etanol - hmmm...jaaa...kanske har nån ost i kylen jag kan hem och odla lite på, ska bara skaffa petriplattor och lite odlingsmedium *kolla upp vwrs webshop*...

Pneu - vart ska jag få bröstmjölk ifrån *klämmer lite på brösten* neee...kommer inget. Ska jag ta hjälp av sambon, han kanske kan få igång produktionen? Och hemmagjort penicillin måste väl vara ok förresten?!

Mississell *styjkekjamiizzz* och kom ihåg att inte slå på något ställe som du inte kan täcka med kläder

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!