• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Missi- Häromdagen berättade min sambo att de ev. skulle börja kunna transplantera livmoder inom några år. Yippi sa jag, du tar nästa eventuella graviditet. Nej så tror jag inte det funkar sa han. Vad är det för mening då tyckte jag.

• Dävvil

etanol- Då kanske man kan ta värkstimulerande i form av nässpray?

• etanol

Dävvil; Ja vilken bra idé! Finns ju oljebaserad nässpray, så liksom gliiider bebben ut...*tjoff*

• Dävvil

etanol- Undrar hur näsan ser ut sen? Ska man göra snytövningar för att få tillbaka spänsten i näsvingarna tro... å näsborrarna är mer ett svart hål...

• etanol

Näsblöja tills avslaget är borta... Knipa med näsvingarna! *AsG*

• Dävvil

Näsblöja!! *garvar* Hmm funderar på hur en sån skulle se ut. Tror nog mer på tampong i det läget, men det ger ju viss infektionsrisk. *testar att knipa med näsvingarna, ser nog ut som en gnagare av något slag*

• Fröken Sophia

ok, ok, jag förstår...det blir att föda på "normalt" sätt (vad det nu är det tvistas det ju en del om här på FL) märker jag...*fnissar*..min gubbe har faktiskt mer mage än jag, så nästa gång är det hans tur att bära och föda!

• Fröken Sophia

Någon mer 88,89, eller 90 som planerar bebis?

Alltså den FANNS verkligen den här tråden, det visste jag inte häromdagen...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!