• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Nej så är det absolut för mig med. Det största problemet med mina flytningar kan du ju läsa om ovan, men nu har jag ju många bra tips och råd om hur jag ska lösa det...

• Fröken Sophia

Har din bebbis hämtat sig från thaimaten i lördags (och söndagsresterna?).

• Fröken Sophia

"Jag är så himla rädd för att föda, både vaginalt och med snitt. Finns det inget annat sätt??"

• Dävvil

Sofia- Jadå thaimat var den nog van vid sen innan, men kanske gjorde maten den livligare, sparkar sin mamma på äggstockarna så det gör ont ibland, fast jag ska väl va glad. Jag sparkade tydligen min mamma rätt hårt i revbenen i slutet.
    (en vilding redan då)

• Dävvil

Sofia- En utomjording kan röva bort den helt mystiskt, du får minnesluckor, känner förmodligen ingenting och det kommer helt oförberett!! Fast hur man ordnar det får du nog prata med någon ufoförening om, är inte så insatt i detaljerna.

• Fröken Sophia

*surar lite* vill också känna bebbis sparka...snacka om att jag är världens mest otåliga människa, själv var jag så liten när jag låg i mammas mage att det knappt var lönt, 2,5 kg efter full tid...men jag har tagit igen det (med råge!!)

• etanol

Sofia: prova att spy upp bebben när det är dags..*tipsa*

• Fröken Sophia

etanol - jupp skulle jag gärna göra, men jag har förstört min kräkreflex genom bulimi

• Dävvil

Sofia- Hmm du kanske kan skita ut ungen då, om du tar en himla massa lavemang, typ en låda eller så?

• Mississell

Sofia7912: Varför lät du inte din gubbe bära och föda barnet? Kunde Arnold så kan väl han?
    Dessutom hade det varit äkta jämställdhet, till och med Gudrun Schyman hade nog varit nöjd!

Fade away and radiate...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!