• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Missi: Åh vad det är skojigt med små klåfingrade orrkottar. Sonen är likadan, allt han inte får ta/göra tar/gör han...

Iväg å plugga med sig! Jag kan förhöra dig på läxan sen...

• Mississell
    Sofia7912: Du har ingen gammal yoghurt eller liknande i kylen? Det brukar finnas finfint penicillin på såna!
    Tack för styjkekjamizen, den behövs. Får huvudvärk bara av att tänka på allt j*a pilljobb.
    Fade away and radiate...
  • Pneu

Sofia - alla kan amma, läs på Anna Wahlgrens sida och på amningshjälpen, så hittar du säkert nåt ;)

• Mississell
    etanol: Jag ska plugga, jag loooovar...

Väntar på att maken ska komma hem så jag får vila mitt trötta huvud lite. Han skulle jobba 12-19.30 i dag men blandade ihop dagarna och trodde han skulle jobba 7-16. Så han stack iväg vid 6-tiden i morse, och möttes av ett gäng levande frågetecken på jobbet.
    Han kommer hem en sväng nu i alla fall, ska få göra lunch åt mig också.
    Fade away and radiate...
  • Fröken Sophia

Fridapida *blänger surt* kom precis in från solen har varit ute i typ 5 minuter...

• Dävvil

etanol: Hihi joo. Det eller kanske Itchy twitchy eyes

Missi: AAAAAAAAAH! Alla småpryttlar på golvet. Jag hade fått ta en timeout i badrummet för ett utbrott a la 4 på richterskalan. MEN jag har ju bebben i magen å det enda den ställer till med är värkande bäcken å en å annan välriktad spark på äggstockarna. Men du, jag skickar styyyrkekramar!!!

Sofia: Hemmagjort penicillin är det bästa! ta lite av flytningen, blanda med fil eller yoghurt, baka i ugnen så det torkar, skrapa ihop pulvret, pressa till en liten tablett och intag. Kan ju sälja om du får över.

• Dävvil

Va skumt. Solen skiner, det är sådär ljust ute men himlen är ljust blygrå. Det kanske är ett tecken på att jag är gravid???

• Fröken Sophia

Dävvil så är det för mig med, så det måste vara ett graviditetstecken. Det och flytningarna...

• Dävvil

Sofia- Ja flytningarna ja, prata inte om dem. Jag har precis gått över från TENA Maxibraxi till ordentlig Landstingsblöja och får byta minst en gång i timmen, är det så för dig med eller är jag heeeeelt onormal?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!