• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • jtoao
    Momsie skrev 2007-05-03 13:09:09 följande:
    Haha, ja så måste du ju naturligtvis vara! : )Fr.o.m. nu ska jag BARA skriva egna inlägg som bara jag får svara på!! ; )
    Jag skriver till mig själv i en alldeles egen tråd ibland... Där får jag inte mail..

Morgon eller god dag kanske det är nu...
    Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Dävvil

Skitunge- Mmm fast de påstår att det har att göra med hur man uttrycker sig, men jag ä skeptisk.

• Fröken Sophia

Jag skriver också egna inlägg men är mycket liberal vad det gäller påhopp, OT och att inte hålla med TS! Som en liten frizon eller nåt...

• Dävvil

Vilken inklistrad tråååååd? *eftermiddagsgnäller*

Gomorron jtoao

• Skitunge79

Nej det tror jag inte på. Jag brukar vara väldigt noga med hur jag uttrycker mig för jag vill ogärna såra eller vara olaglig på något sätt. Tror helt enkelt att man blir missförstådd många ggr och de läser in mer än vad som faktiskt har blivit sagts! Jag trodde att jag var en känslomänniska innan jag blev medlem här, men jösses vad folk har svårt för att ta ett mothugg!

• KatastrofKatt

*gnäller lite osså*
    vem kom på den uslaste av idéer.. arbete?

stryk mig medhårs
  • Skitunge79

Vet inte hur man citerar! inlägg 5938!

• Skitunge79

Eller jag vet hur man citerar men mitt plusmedlemskap är helt oanvänbart! Bah!

• Dävvil

Aha tvättstugan å hobbymoddisarna.

KatKat- Någon masochistisk dåre skulle jag tro. Eller någon sadistisk dåre kanske, fast han jobbade nog aldrig själv utan tog slavar.

• Skitunge79

Dävvil: oh, du är så rolig... Om du bara visste hur många av dina inlägg som har fått mig till att skratta tills jag gråter!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!