• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

"A använder du!

röd hand= high-five

Och Dävvil är fan en av de roligaste personer jag har stött på någonsin, i klass med Etanåååålisen!!!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 14:06:32 följande:
    Vet inte hur man citerar! inlägg 5938!
  • KatastrofKatt

*hata alla*

stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

mmmm jag med!

Dävvil skrev 2007-05-03 14:42:30 följande:
    *rooodnar*Gillar KatKat trots hatet.
  • Skitunge79

Man kanske skulle starta en omröstningstråd där vi nominerar den roligaste på fl, istället för den snyggaste osv. Du vinner Dävvil. Eller egentligen så är det interaktionen mellan sofia o dävvil som ofta är vansinnigt rolig!

• Fröken Sophia

det är bara för att vi är bästisar

KatKatten bidrar hon med...när hon inte jobbar, vilket jag och Dävvil oftast undviker!!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 14:45:31 följande:
    Man kanske skulle starta en omröstningstråd där vi nominerar den roligaste på fl, istället för den snyggaste osv. Du vinner Dävvil. Eller egentligen så är det interaktionen mellan sofia o dävvil som ofta är vansinnigt rolig!
  • Fröken Sophia

*startar en ny lista för klubben för inbördes beundran*

Dävvil
    Sofia
    Skitunge79
    KatKatt

• Dävvil

Ja KatKat är himla kul med, vi är alla himla kul tycker jag. Du är säkert kul med skitunge.
    Jobba e farligt, man kan bli beroende å jag sysslar ju redan med rätt tunga grejer som; FL, pepsi max och glass. *ringer å anmäler mig själv*

• KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-05-03 14:47:50 följande:
    det är bara för att vi är bästisarKatKatten bidrar hon med...när hon inte jobbar, vilket jag och Dävvil oftast undviker!!
    TUR att du lade till det där, annars hade jag förmodligen målat mustasch på din avatar!
    stryk mig medhårs
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!