• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

tror att de flesta som vågar sig på inlägg i den här tråden är roliga, eller åtminstone har någon slags humor...annars går det ju bara inte...

FL är nog det mest beroendeframkallande jag NÅGONSIN stött på...*suckar*

• Fröken Sophia

xcuse me men vad är avatar?? *känner mig dum*

• KatastrofKatt

känner mig inte ett dugg kul idag. mest trött. och irriterad. dra åt helvete.

stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

*drar katten i svansen* HÅRT!

nä nu får du ta dig samman!

• Skitunge79

Jepp, skitjobbigt. Siter o kollar mig runt omkring över saker som behöver min uppmärksamhet omedelbart egentligen men sitter dock som klistrad på FL. Man kan ju missa något!!! Brukar ofta somna med lite ångest över att jag inte fick något vettigt gjort idag heller... Denna veckan har jag varit sjuk med o det har ju inte varit så bra för mitt fl beroende..

• Skitunge79

Vad är det som irriterar dig Katten?

• Dävvil

KatKat, du är ändå kul, fast du e tjurig. Det är en av tjusningarna med dig.

• Fröken Sophia

åhh..hjälp ja...jag ska debitera tid mot kund, men får hela tiden göra avdrag för den tid jag sitter här

*skäms*

fast nu sitter jag med en översättning så jag får väl ta gratis straffarbete i helgen eller nåt!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 14:57:05 följande:
    Jepp, skitjobbigt. Siter o kollar mig runt omkring över saker som behöver min uppmärksamhet omedelbart egentligen men sitter dock som klistrad på FL. Man kan ju missa något!!! Brukar ofta somna med lite ångest över att jag inte fick något vettigt gjort idag heller... Denna veckan har jag varit sjuk med o det har ju inte varit så bra för mitt fl beroende..
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!