• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Speedway

Jag badade igår, och jag är nervös över att jag kanske är gravid. Kan spermier leva i vatten och liksom simma in och göra en gravid? Är så rädd! Jag har spiral, men jag har hört att man kan bli gravid ändå!!

• Solglimtar

Så många sjuka människor som hamnade här... haha... Skitkul att läsa alla kommentarer!

• Göteborgsbruden
    Speedway skrev 2007-02-01 12:57:02 följande:
    Jag badade igår, och jag är nervös över att jag kanske är gravid. Kan spermier leva i vatten och liksom simma in och göra en gravid? Är så rädd! Jag har spiral, men jag har hört att man kan bli gravid ändå!!
    Du är gravid, kvittar om du har p-medel man har lika stor chans att bli med barn ändå. O självklart lever spermier i vatten, hallå lr
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Fidget skrev 2007-02-01 12:58:16 följande:
    "Någon som hittat sitt gravidtetstest efter timmar eller dagar och det har varit pluss på?Vad blev resultatet i slutänden?? "Denna är tråd är just nu öppen i Planerar Barn - Ännu en klassiker
    Varför är dem så desperata, om man tror man är gravid är det ju bara o vänta o ta ett nytt test, inte fan letar jag upp testet jag gjorde i förrgår lr igår o ser om det är plus nu. I slutändan är det ju olika för alla.. skum fråga
  • Fidelis ad urnam

Ahh, *gnäll på hög nivå*
    Jag var bara tvungen att köpa 1 000 cigarettpaket idag och nu märket jag att jag inte har några pengar kvar till mitt barns klassresa, h*n måste stanna hemma!
    VAD ska jag göra?

• Göteborgsbruden
    Kaordisk Mamma skrev 2007-02-01 12:57:30 följande:
    Så många sjuka människor som hamnade här... haha... Skitkul att läsa alla kommentarer!
    Mohahhaha! Dem sjukaste i unirversum!
  • Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 13:00:56 följande:
    Ahh, *gnäll på hög nivå*Jag var bara tvungen att köpa 1 000 cigarettpaket idag och nu märket jag att jag inte har några pengar kvar till mitt barns klassresa, h*n måste stanna hemma!VAD ska jag göra?
    du kan sälja ditt barn på svarta börsen, då får du garanterat pengar till hans klassresa.
  • RebelRose

*hej igen *

(desperat 17 årig TS)Jag svalde sperma när jag sög av min kille,Kan jag vara gravid?????
    Jag mår illa och är jättesugen på toblerone!!

• Göteborgsbruden
    Sann83 skrev 2007-02-01 13:02:32 följande:
    *hej igen*(desperat 17 årig TS)Jag svalde sperma när jag sög av min kille,Kan jag vara gravid?????Jag mår illa och är jättesugen på toblerone!!
    Jomen visst är du gravid, jag har hört att man kan bli gravid om man får gammal sperma på fingarna från en porrtiding som är 25 år gammal o sedan onanerar. GRATTIS!
  • Gäspan

"Ni som väntar en dotter - hade ni sex?"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!