• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Gäspan

jag hatar /min granne/min svärmor/min bonusunge/hans ex

• Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 13:09:32 följande:
    Alla ni som INTE handlar begagnat på blocket, traders, loppis, röda korser osv osv osv är SÅÅÅ hemska människor!Ni tänker inte på miljön och ni är egocentriska!Spelar ingen roll om NI har RÅD att köpa nytt, man MÅSTE handla på tradera, blocket osv osv osv!Annars förtjänar man inte att leva!
    Ja man måste ju tänka på miljön, annars borde man ju gå o dööö!
    Screw you guys, I'm going home
  • Lady1nblack

" jag är säker på att jag är gravid, jag har fått mens o så, men jag har alla andra tecken som tyder på graviditet; illamående, ont i brösten, spänd mage. Kan det betyda att jag är så tidigt i min graviditet att det inte syns på testet? Och vad koster ett gravtest, och vart kan man köpa det? "
    Läste detta i en tråd för inte alls så länge sen.. Flicka16 typ...

• Göteborgsbruden
    SkåneP skrev 2007-02-01 13:08:02 följande:
    Det har kanske sagts förr, men eftersom jag inte pallar läsa alla inlägg säger jag det ändå:*puff*
    puffelipuffar
  • Bekali

gud vad jag blir trött på alla moraltanter....

• Göteborgsbruden
    Lady1nblack skrev 2007-02-01 13:10:37 följande:
    " jag är säker på att jag är gravid, jag har fått mens o så, men jag har alla andra tecken som tyder på graviditet; illamående, ont i brösten, spänd mage. Kan det betyda att jag är så tidigt i min graviditet att det inte syns på testet? Och vad koster ett gravtest, och vart kan man köpa det? "Läste detta i en tråd för inte alls så länge sen.. Flicka16 typ...
    Hehe, men hallå lr
  • Fidelis ad urnam

sluta moralisera!
    ser ni inte att ts måste få hjälp!?

• Bekali

är de nåt fel o vara en ung mamma eller?!

blir man en sämre mamma bara för att man är ung o kanske lever på soc?!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!