• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 13:05:05 följande:
    Jag ÄR gravid!Men alla mina grav.tester visar - och på MVC sa har jag fått negativt på fyra tester nu!Men jag VET att alla andra ha fel! För jag känner att jag är gravid och hon som spådde mig på "spåcentralen för puckon" sa att jag ÄR gravid!Hur kommer det sig att ALLA tester, både hemma och på MVC visar fel?!Ps: Jag kommer föda om 7 månader och det blir en flicka!! DS
    Grattis o lycka till med din framtida dotter!

KJAMAR!
    Screw you guys, I'm going home
  • Gäspan

Vi kör med säkert sex; min kille drar ur den och torkar av det som kommit, sen fortsätter vi. Inte kan jag väl bli gravid då????

• Göteborgsbruden
    Rokka Jill skrev 2007-02-01 13:06:59 följande:
    alla skryt inlägg...."VAD HAR NI FÖR BH STORLEK?""90zzz"så kollar man bildgalleriet.. men jävlar vad man hade gissat på 70a
    Jag har 90 FFFFF!
  • SkåneP

Det har kanske sagts förr, men eftersom jag inte pallar läsa alla inlägg säger jag det ändå:

*puff*

• Solglimtar

"vi som handlar på Tradera!"
    "Kolla in vagnen jag hittade på TRADERA"!

Tradera tradera... Blöääääälököfd

• Göteborgsbruden
    Gäspan skrev 2007-02-01 13:07:21 följande:
    Vi kör med säkert sex; min kille drar ur den och torkar av det som kommit, sen fortsätter vi. Inte kan jag väl bli gravid då????
    Chansen är väl 99% så ja du kan bli gravid*håller tummarna*
  • Fidelis ad urnam

Alla ni som INTE handlar begagnat på blocket, traders, loppis, röda korser osv osv osv är SÅÅÅ hemska människor!
    Ni tänker inte på miljön och ni är egocentriska!
    Spelar ingen roll om NI har RÅD att köpa nytt, man MÅSTE handla på tradera, blocket osv osv osv!
    Annars förtjänar man inte att leva!

• Göteborgsbruden
    Sann83 skrev 2007-02-01 13:07:56 följande:
    princess85=Nä,det ska vara åt norr
    Jså jag har hört öst o jag tycker inte du ska vara så negativ, då anmäler jag ditt inlägg!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!